You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nie wierzę w marzenia?|Why am I not believing in dreams?

in #life6 years ago

Dałaś sobie wmówić że jesteś beznadziejna zapewne przez kogoś kto tym chciał przykryć swoje wady. Sam nie jestem zbyt przystojny i wieku 20 lat nie mam nawet dziewczyny (ale przegryw XDDDD) i w podstawówce chodziłem do klasy z patologia ale mną początku się nimi przejmowałem ale potem odkryłem że branie tego do siebie nic nie pomaga a jak nie jest się łatwą ofiarą to mniej osób atakuje. Jak będziesz tylko siedzieć i myśleć jak by było fajnie gdyby się stało to i to niczego nie osiągniesz, powoli się staraj robić by było tak jak chcesz (o ile to jest realne a większość twoich marzeń jest) jak ktoś cie atakuje to ignoruj, a jak już uda mu się cie zdenerwować to odpowiedz mu coś a jak ma przewagę w danej dziedzinie to wyprowadź go do takiej w której nie ma. Pozdrawia Kołcz Ozjasz który jak prawie każdy kołcz nie ma pojęcia o psychologi ale 1000zł się zależy XDDD

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63950.69
ETH 3311.68
USDT 1.00
SBD 3.92