You are viewing a single comment's thread from:

RE: Challange: I will buy dream car (Datsun 280 ZX) using money earned by blogging on Steemit #1 | Kupię samochód zarabiając na blogowaniu w steemit #1

in #life7 years ago

Ok... masz moją uwagę. Lubię ambitne cele, ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że taki cel to raczej maraton niż szybki sprint :)

Sort:  

Podpisuję się pod tym czym się da :) Sam samochód mi się nie podoba, ale idea owszem. Sam zbieram na Teslę, ale z reguły się tym nie chwalę ;)

Zdaje sobie sprawę, nie będzie łatwo ale postawiłem sobie mierzalny, realny cel, który mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć. Było by super udowodnić sobie a przede wszystkim niedowiarkom, że technologia blockchain ma sens a kryptowaluty to nie tylko wirtualne cyferki :)

myślę że jak kupisz sobie buty za 300 stówy za kasę ze steemit to udowodnisz niedowiarkom że coś w tym jest. 20000$ to już wyższy poziom.

300 stówy to jest dopiero wyższy poziom :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58270.16
ETH 2600.36
USDT 1.00
SBD 2.39