Biraz Kendimden Bahsetmek İstiyorum

in #life7 years ago (edited)

Ben 20 yaşında kendi halinde bir insanım ve sanırsam bilgisayar bağımlısıyım. Lise yıllarında hayatım için çok kötü geçti diyebilirim yanlış bir tercih yaptım ve sağlık meslek lisesinde buldum kendimi, ilk yıllar yeni ortam, yeni arkadaşlıklar, gezmeler, tozmalar derken çok güzel vakit geçiriyordum fakat yaklaşan bir tehlikenin farkında değildim. 2 yıl geçti dersler umurumda değil hayat laylaylom derken staja başladım yine hayatımda çok büyük değişiklikler oldu çok hızlı geçen 11. sınıf macerasından sonra son sınıf olarak okula girişimi hatırlıyorum sanki okul benimdi fakat yine farkında olmadığım bir çok şey vardı. Okul, staj, uyku derken Youtube ile tanıştım ve kanal açtım kısa bir süre içinde kendimi kaptırdım her yerde düşünmeye fikirler üretmeye başladım. Kalem bile taşımayan ben defter ve kalemsiz gezemez oldum, aklıma gelen her şeyi yazıyor kurguluyordum sonuç olarak 8.000 abone 4M izlenme alan bir kanalım oldu fakat Youtube para kazanma özelliğini devre dışı bıraktı, tökezledim ama pes etmedim neyse bu şekilde hayatım devam ediyordu mezun oluyorsunuz dediler ve elimize kepleri tutuşturdular bizde sanki bir şey oluyormuş gibi fırlattık ve artık bir Hemşire vardı tabi ben bunun havasını çoktan almıştım çünkü devlet atama yapmayacak, özel hastaneler iş vermeyecekti nitekim öyle oldu. Hayallerim vardı benim lise yıllarında yazılımcı olacağım diyordum fakat gel gör ki ne bizim okulda verilen eğitim ne benim birikimim buna yeterli değildi şuan sadece ders çalışıp Youtube için içerik üretmekteyim kanalın para kazanması kapanmıştı diyeceksiniz. Evet yeni kanal açtım her şeye sıfırdan başladım ve şuan yine 9.000 abone ve 3.5M izlenmem var. Tabi bu özetin özeti diyebiliriz içimden anlatmak geldi burada ne dönüyor bir fikrim yok fakat yazı yazılıyor ve ben bunları yazmak istedim. Okuduğun için teşekkür ederim :) Görüşürüz.


Sort:  

Merhaba @mrsabd,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Teşekkürler :)

aramıza hoş geldin.

Hoş bulduk hocam teşekkürler :)

youtube devri kapandı gibi ya birkaç sene önce çok iyi para vardı şimdi ise çok zor hergün yeni bir özellik kural geliyor

Evet haklısınız fakat bu durumdan sadece küçük kanallar etkileniyor kurallar o kadar zorlayıcı değil evet eskisi kadar rahat bir ortam değil fakat yine de para kazanılmayacak bir platform değil bence aylık olarak 3M izlenmeye uygun kurallar ile 3.000 TL kazanılabilir. İşte burada küçük kanal olmanın dezavantajı giriyor devreye aylık 3M izlenme almak malesef zor.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @mrsabd to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51