Hello Steemit Community!steemCreated with Sketch.

in #life7 years ago (edited)

cogito_ergo_sum_by_kurozael-d4et04m.jpg

Cześć, nazywam się Kacper. Mam 22 lata. Jestem nowy tutaj i odnoszę wrażenie, że to miejsce idealnie dla mnie.

Na początku chciałbym napisać parę słów o mnie. Jestem studentem 4 roku Medycyny na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Medycyna jest moją pasją od dzieciństwa. Może to dziwnie zabrzmi ale bardzo satysfakcjonuje mnie pomaganie innym.

Uwielbiam szukać różnych nowinek technicznych i od kilku lat interesuję się kryptowalutami, jednak dopiero od jakichś 3 miesięcy zacząłem inwestować w nie swoje oszczędności i grać na giełdzie. :)

Wszystko zaczęło się dzięki mojemu przyjacielowi @pudys, który przedstawił mi to od wewnątrz. Wspomnę również, że to on przedstawił mi Społeczność Steemit i D.tube za co jestem mu bardzo wdzięczny.

Interesuję się również sportem pod każdą postacią poczynając od Piłki nożnej poprzez siatkówkę, Piłkę ręczną kończąc na dyscyplinach zimowych - skokach narciarskich, biegach narciarskich, łyżwiarstwie szybkim nie zapominając o sztukach walki. :)

Bardzo lubię też zastanawiać się nad ułatwieniem życia poprzez różne rozwiązania internetowe. Być może w przyszłości uda mi się zrealizować któryś z projektów.

Mam też wielką nadzieję, że dzięki D.tube będę mógł się rozwijać i przedstawiać wam z zupełnie lepszej strony, zarazem starając się was zainteresować!

Pozdrowienia!

Kacper kacperskym

Sort:  

Cześć, miło Cię poznać.

Jeśli piszesz po Polsku, warto dodać tag 'polish' tak aby łatwiej odnaleźć Twoje posty. Dodatkowo podczas przedstawiania się warto dodać tag 'introduceyorself'. Steemianie często upvotują treści z takim tagiem, tak aby wspomóc początkujące osoby. Mozesz updatować post i dodać do niego wspomniane przezemnie tagi, jesli zależy Ci aby dostać więcej upvotów.

Cześć, dziękuję bardzo za porady! :)

Dzięki za oznaczenie :) życzę powodzenia i mam nadzieję, że nie będziesz żałował :)

Cześć, witaj, twórz dobre rzeczy!

Cześć, dzięki, pozdrawiam! :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Witam, dziękuję za porady! Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58248.35
ETH 3136.18
USDT 1.00
SBD 2.36