Sunday, Relax day - At Home SWEDEN! PLAY POKER / WATCH MANGA / CREATE MUSIC - What are you doing?

in #life7 years ago (edited)

Hi all,

Keeping my eyes from the market today, I just want to relax :)
image
Now when fall is here I just like to watch some movies or episodes from different series - both manga and regular series.

Dragonboll Super Episode 107
image

Sunday is also a great day to play some online poker tournaments.

From last Sunday
image ! image

Or maybe I will go to my friends studio and create some music? I am not sure yet, it is just 13.00 CET.

What are you doing on your sunday? You have any regular activities?

Do you like Manga, poker och creating music? Comment and let me know! Or tag if you know someone!

Have a great day!

Sort:  

Hejsan @jimmy.munter - Introducerar #teamsweden ! Varmt välkommen! Är även en 50 sbd freeroll vid 24:00, kolla @spl! :)
[ #teamsweden ] Uniting the Swedish Community | Get Your Own Custom Footer! - Original art @jnart

swefire

Sverige_reko

Tja! Se där, fler svenskar :)! Vad kul!

Tack för tipset men blir lite sent för mig de! Men på onsdag är jag nog med och spelar 💵💵💵

Kul Jimmy! :) Här är #teamsweden Discord - https://discord.gg/vRpaWT
Här är @spl Discord - https://discord.gg/sExVXT

A day to relax, indeed! I hope you do well with your poker games. My son gets the TV during the day, so I sit on my phone and play games or browse online here. Have a wonderful day of relaxing!

Sounds like a relaxing day as well :)

Thank you for shopping by!

Great post and nice to meet you 😃 I know that feeling movie day or night is the best on raining days and just to relax.
Cute dog you have😊 have a great Sunday.
Upvoted
Förlåt, detta med att skriva på engelska går av sig själv nuförtiden.. Hahaha

Tack att du kika förbi! Nyss startat här, får se vart de leder!

Haha, kan tänka mig man börjar skriva på engelska per automatik efter ett tag 😂

My pleasure 😆 välkommen hit till det bästa stället som finns. Jag kom hit i mitten av juni och det har hänt så mycket på kort tid helt galet. Undrar du över något så bara fråga, det var mycket nytt o rörigt när jag kom hit men när man väl kommer in i det o träffar massa trevliga människor som hjälper en med allt du undrar över. Priceless 😉

okej, ja du har du varit här en stund:) japp, försöker läsa på så känner mig rätt ok vad de är för nått nu 👌😃

Nu är de bara att skapa nå intressanta blogginlägg för folket, man ser ju de som tjänar hundratals dollar - de är ju riktiga forskingsinlägg med timmar / dagar bakom sig, får se vad man ger sig på😅

Ja du jag skrev typ 10 inlägg om dan i början o gav inte mycket men tipset är att gå in o läsa bloggar, kommentera och svara på kommentaren du får. Att träffa folk o engagera sig. Jag har älskat att skriva o kommentera, o svarar än idag på alla kommentarer jag får o går in o kollar folks bloggar om jag inte sett dem innan. Detta har jag gjort sen dan ett och skrivit på mitt eget sätt och ärligt talat det hände inte så mycket den första eller andra månaden o jag var rätt nöjd hade lite mer Upvoted på mina poster. Men så BOOM i september fick jag en sk shout out där en vän skrev om mig och berömde mig för mitt jobb o jag blev chockad 😲 men så glad.
Sen dök där upp en snubbe som jag aldrig sett innan o boostade mina poster helt galet och jag blev inbjuden till team thealliance och det var det bästa som hänt.
Sen plötsligt så vann jag en deligation på 500 sp under hela september ut o detta pga mitt engagemang.... Igen jag bara 😲 whaaat
Sen vann jag minnow accelerator project best of six. O fick ytterligare 200 sp så jag har ganska stor voting power september ut..
Galen månad men tro mig att jobba på o Inte ge upp det lönar sig o jag har lärt mig att det vi inte vet är att de stora namnen vi inte ser, de har koll på oss. De sa när jag kom med att de tyst hade följt mig under en period o väntade på rätt tillfälle att slå till.
Tydligen är det så de gör 😆 sorry skrev visst en hel novell.
Men du gör redan ett bra jobb o fortsätt med det. Ok I shut up now.. Lol

very nice dog man

Thank you mate :

Congratulations @jimmy.munter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

https://i.imgur.com/CuJcc1K.gif
Watch online here
►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►
Click here:
►► http://moviezland.com ◄◄
►► http://moviezland.com ◄◄
►► http://moviezland.com ◄◄
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Watch online here
►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►
Click here:
►► http://moviezland.com ◄◄
►► http://moviezland.com ◄◄
►► http://moviezland.com ◄◄
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

25749

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54