You are viewing a single comment's thread from:

RE: Daily 3

in #life7 years ago

Zacznij żyć wynosząc się z domu na przysłowiowe "swoje". Jeśli pracujesz lub zaczynasz to wynajmij coś, nawet z koleżanką.
Nie czekaj,nie wahaj się tylko to zrób. Wiem z własnego doświadczenia,że byłem szczęśliwszy będąc poza domem niż siedząc z "rodzinką" pod jednym dachem. Początki są zawsze trudne ale warto,ja odciąłem się całkowicie od całej familii i nie żałuję. Teraz moją rodziną jest żona i dwójka synów. Nie jesteś jedyna która ma toksyczne dzieciństwo i młodość, ale rozumiem Cie doskonale.
Odwagi życzę w postawieniu pierwszego kroku i sukcesów z nim związanych.

Sort:  

dziękuję. <3 narazie szukam pracy a i nie mam z kim wynająć mieszkania, więc muszę się pomęczyć przez parę lat...

Nie musisz odrazu całego mieszkania wynajmować, na początek wystarczy mały pokój u jakiejś miłej babci. Ja nie czekałbym tych paru lat bo będzie Ci coraz ciężej się wyprowadzić. Zwlekanie czy odkładanie nic dobrego nie przyniesie. Pamiętaj, zacznij myśleć o sobie i o tym co jest dla Ciebie najlepsze. Psychiczny komfort to połowa sukcesu, a to przełoży się na resztę wydarzeń w Twoim życiu.

spróbuje, choć ciężko w moim mieście z tym, ale spróbuje ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
SBD 2.31