Flower

in #life7 years ago

IMG_20170512_180806.jpg
Yol kenerında çiçeği gördüğümde çok beğendim. Yapraklarının rengi harika görünüyordu, birini aldım kokladım ve fotoğrafladım. Eve döndüğümde fotoğrafa tekrar baktığımda çiçeğin üstündeki böceği gördüm ve çok korktum. Ardından da göz doktoruna randevu aldım😅😅

Sort:  

Çok güzel fotograf ve çok komiksin 😀

Güzel fotoraf olmuş. Kokusu bir o kadardar yok bence öyle deyilmi ?

Doğru bildin güzel görüntüsü kadar kokusu var diyemem😊😊

This post has received a 1.96 % upvote from @buildawhale thanks to: @ygmraykt. Send at least 1 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our daily curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

Tr kullanıcısı olduğunuz için takibe (follow) alıyorum. Postlarınızda başarılar...

Teşekkür ederim size de🙂☺️

elinize saglık güzel olmuş

Ayrıca bir arkadaşımız geçenlerde post oluştururken dikkat edilmesi hereken noktaları belirtmişti. Onun videosunu izlerseniz faydalı olacağı kanaatindeyim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51