You are viewing a single comment's thread from:

RE: Knife Sale - #00 Is it Time? Let's see...

in #life6 years ago

Ovaj nož izgleda genijalno i drška i futrola također!

Nemam potrebu da kupim nož, ali imam jedan za restauraciju... Radi se o lovačkom nožu marke Famipa, Prizren. Vrlo je kvalitetan, ali pošto s njime puno radim pa sam ga jednim slučajem zaboravio na krovu od auta, a onda je, čini mi se bio i pregažen, drška je u poprilično lošem stanju.

Da li se baviš i restauracijom?

Sort:  

Ne primarno, ali tu i tamo uleti nakakav takav projekt. Ajde stavi sliku da vidim o čemu se radi.

Evo ga:

image

U principu, nije uopće jako oštećen. Oštrica mu je super očuvana i dovoljno oštra.

image

image

Ali drška je oštećena i rasklimana:

image

Ovako sa slike, čini mi se da se bolster (balčak) okrenuo - on bi trebao biti na vijak pa možeš probati stisnuti ga (nož) u škripac i s vodoinstalaterskim kliještima malo ga stegnuti.
Ali postoji mogućnost da bi mogao puknuti.
I gard je spigan. A ni oštrica baš nije u nekom reprezentativnom stanju.

Ja bi ti za tako nešto uzeo 100 eura, a iskreno za tu lovu možeš kupiti bolji nož.
I teško da bi to mogao napraviti kak spada, morao bi trgati dolje, a onda nemam tih materijala niti znam gravirati da bi se teško upuštao u tako nešto.

Pazi da ti ne pukne dok nešto režeš pa da ti se ne zabije u neko nezgodno mjesto. Ako se drška klima onda ima lufta i može vlaga/voda ući unutra...

OK, hvala na savjetima i iskrenosti! Služi on mene dobro i stegnuo sam već balčak i više se ne klima. Kad bude se još dodatno rasklimao i popucao, onda ću ga restaurirati jer je taj nož bio poklon i ima mi neku emotivnu vrijednost, a osim toga jako me dobro služi!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66646.40
ETH 3314.59
USDT 1.00
SBD 2.69