You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'VE NEVER HAD MUCH OF A SHEEP MENTALITY.

in #life5 years ago (edited)

Ok Jan!!! Bedankt Voor de cijfees en voor de selfvote uitleg echt TOP maar moest je daar nou mee wachten tot 20k?
Jan is heel normaal JAN MET ZIJN JANTJE ! of was het handje ? En.... Moet ik ook weer gaan selfvoten ?
EL asher said dont selfvote ..... jan ik ben helemaal in de war

Sort:  

Ik vind dat als je ergens in investeert (of het nu is in geld, en/of in tijd (zoals het maken van een post)) dat je daar in alle redelijkheid ook jezelf een beetje voor mag belonen. Je "eigen" Blockbrother Exyle bijv. doet het ook.
Daarbij komt ook nog dat door je self vote vergaar je ook meer SP, waarmee je uiteindelijk anderen ook weer een hogere upvote kan geven.
Welk percentage selfvoten redelijk is moet uiteindelijk ieder voor zich bepalen.
En als jij niet buiten de (mogelijke) prijzen van Asher's wekelijkse challenge wilt vallen, moet je niet self voten.
Maarruuuh, misschien ben je door deze aanvullende info nu nog wel meer in de war ...

Haha Nee jan je hebt gelijk , en ik vo-te vroeger 100 op mijn eigen blogs maar met 4 per dag is het percentage dat over blijft te laag. Maar misschien dat ik het wel weer verander. Gewoon 1 per dag of zo ik
kijk wel ik heb vooral lol en dat is het belangrijkste en probeer dolfijn te worden kan ik in Harderwijk bijverdienen 😉

Laat ff weten wanneer je daar begint in Harderwijk, want dan neem ik een abonnement ...

Is that a 'Yes'? hahaha.

You know i never go back on a promise !!

Oh fak i did promise a nsfw thingie didnt i

Don't worry, that is burned everlastingly in my memory.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59241.40
ETH 2525.12
USDT 1.00
SBD 2.47