You are viewing a single comment's thread from:

RE: Daily 3

in #life6 years ago

Przechodziłem przez podobny okres zaraz po ukończeniu szkoły średniej i przed znalezieniem pierwszej roboty. Zwłaszcza, że miałem apodyktyczną matkę, która faworyzowała młodszego brata (ja BE - on CACY) oraz ojca niepijącego alkoholika. Nie znam Twojej sytuacji, ale też wiele rzeczy "przerabiałem", np przeszukiwanie pokoju, jakby szukali nie wiem czego, złota? Musisz to jakoś przetrzymać, znaleźć jakąś robotę, może coś wynająć, jak ktoś napisał wcześniej (tylko to też kosztuje) może coś na spółę z kimś znajomym.

Żałuję, że nie jestem steemowym "wielorybem" bo za parę moich upvote'ow nie musielibyście chodzić do roboty i sam bym swoją rzucił. Może kiedyś :)

BTW: Jakiego idiotę? :) Powiedz mamie, że to mądry człowiek. Najmądrzejszy na tej planecie XD

Sort:  

hahaha, jak matka zobaczyła raz jego filmik jak piłuje ryja, to po 5 minutach wyszła mówiąc coś pod nosem, że jest wulgarny i itp. hahaha :D
a co to wynajęcia, to nie mam z kim wynająć mieszkania. :<

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32