You are viewing a single comment's thread from:

RE: Time for MU 💋😊

in #life7 years ago

E pa sta da kazem. Muskarac sam pa se ne sminkam ali kao i sve vrste umjestnosti u zivotu treba vremena i truda da usavrsis svoj rad. A mislim da si ti na dobrom putu i da definitivno imas talenta. Kao sto se vidi na primjerima u slikama. :)

Jako se puno slazem sa "less is more" jer neke cure danas malo znaju pretjerati sa sminkom. Ja sam vise za ono sto vise prirodno uz malu pomoc sminke. :)

Svida mi se da si dodala malo povjesti o sminci. Mislim da si super napisala post jer se osjeti kad netko pise o necemu sto mu je strast. A tebi je ocito sminkanje. :)

Usput svaka cast na koncentraciji 2.5 sati. lol :)

Odlican post. :)

Sort:  

Hvala ti stvarno na komentaru, baš si me razveselio 🙂
Pa da, ima ih dosta šta baš vole pretjerat, al to onda nije više to 😊
Nisam htjela da bude previše monoton post pa sam baš ubacila malo zanimljivosti i uvijek je baza saznat nešto novo!

Uz kavu koncentracija mora bit 100% 😎
Hvala još jednom!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68218.35
ETH 2640.14
USDT 1.00
SBD 2.69