'kusadasi' Etiketi için Ödüllü Proje

in #kusadasi6 years ago

Bir kaç gün önce bahsettiğim 'kusadasi' kullanıcıları için olan projeyi bugün açıklıyorum.

'kusadasi' etiketini ve kuşadasını geliştirmek için bu projeyi yayınlıyoruz. Proje çok kolay olup bir çok kişinin katılabileceğini düşünüyoruz.Bizler 'kusadasi' etiketini geliştirmek için bir çok reklam yaptık. Düşündüğümüzden daha fazla kişinin katıldığını biliyoruz fakat ne kadarlık bir kişi artması olduğunu bilmiyoruz. O yüzden bu projenin bu konuda bize yardımcı olacağını düşünüyoruz.

Projenin Konusu :

Kuşadası'nda fotoğraf çekip belli bir uzunlukta yazı yazan kişilere kişilere 'oy' ödülümüz olacaktır.
(Kendinizin gözükmesini istemiyorsanız yüzünüzü karalayabilirsiniz. ) (Oy ödülümüz çok yüksek olmayabilir yinede kötü bir miktar olmayacaktır.)

Katılmak için :

-Projede başlığınızın yanına [Kusadasi Projesi 1] ekleyiniz.

-Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız ve resteem ediniz.

-Yazacağınız yazınızın altına 'kusadasi' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)

-Yazılar istediğiniz herhangi bir şey hakkında olabilir.

-Projeye 1 kez katılabilirsiniz. Birden fazla katılmayınız.

-Proje süresi 3-7 gün gibi bir süre olacaktır.

-Eğer biri aracılığıyla bu siteye katıldıysanız kimin aracılığıyla olduğunu bilmemize izin verin. Eğer birilerini buraya üye yatırdıysanız bunu da söyleyebilirsiniz.

Kuşadası'nda olan herkes bu yarışmaya katılabilir.

Sort:  

@burock beyin tavsiyesi üzerine buradayım ve burada aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum..
Kusadasi icin projeye katıldım yorumlarinizi bekliyorum..hatta tatil icin gelen arkadaslarida burada gormek isterim..
https://steemit.com/kusadasi/@nuriates/scalanova-kusadasi-projesi-1

(5. Projem hala oylanmadı bekliyorum..

Teşekürler @nuriates bey size başarılar diliyorum.

Teşekkür ederim @burock bey hepbirlikte yeni başarılara inşallah..

Bende @burock beyin tavsiyesi uzerine buradayim :) bende bu projeye katiliyorum.

https://steemit.com/kusadasi/@nurtensul/kusadasi-ni-bir-de-karadenizli-kizdan-dinleyin-kusadasi-projesi-1

başarılar @nurtensul hanım :)

teşekkür ederim :)

https://steemit.com/photography/@uur/yaz-dan-kalma-bir-guen-batimi-kusadasi
Kusadasi icin dusunceli bir proje olmus bende bu projeye dahil olmaktan mutluyum @burock arkadasim sayesinde burdayim yarismaci arkadslara basarilar dilerim 😁

bende katılıyorum başarılar @uur :)

@burock beyin tavsiyesi uzerine buradayim bende bu projeye katılmak istiyorum

Başarılar dilerim @baysakal

Çok güzel bir proje. Siteye oğlum sayesinde üye oldum ve sonrasında baktım tüm aile, eş dost buradayız😊

Daha önce bulunduğum bu muhteşem yer için bende bir katkı yapmak isterim. Katılıyorum :)

@kusadasi merhaba, size özelden nasıl ulaşabiliriz? Sponsorluk görüşmesi yapmak istiyoruz.

Katıldım çok güzel bir proje olacak tebrik ederim . @eren43 arkadaşım sayesinde projeden haberdar oldum .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64060.29
ETH 3471.63
USDT 1.00
SBD 2.52