Kuşadası'nı Bir De Karadenizli Kızdan Dinleyin :)   [Kusadasi Projesi 1]

in #kusadasi7 years ago (edited)


Ben kuşadasına geldiğimde daha çocuktum 12 yasinda falan buraya gelmemiz babam sayesinde oldu. 12 yıl önce ailecek  kuşadasına taşındık.

Yeni bir yer yeni bir hayat. Karadeniz'i bilirsiniz ya da duyduğunuz kadarıyla her mevsim yağmur ve yemyeşildir. İlk geldiğim zaman çocuğum tabi yaz ayı çok sıcak. Çok sıcak diye aileme gidelim buradan dediğim de olmuştu. Şimdi düşündüm de iyi ki gitmemişim :) zaman geçtikçe kuşadasın'a bağlanıyorsunuz adeta aşık oluyorsunuz. 

Mesela her yere yürüme mesafesiyle gidebiliyorsun. En güzeli kalabalık değil . Ben Karadeniz  kızıyım deniz görmemiz lazım :) tamam hayatımız denizde geçmedi ama  denizsiz olmaz :)
Kusadasın'dan bahsediyorum  tabi, canin mi sıkıldı in sahile yürüyerek Gazibeğendiye bile çıkarsın farkında bile olmazsın. Orası da ayrı güzel zaten Kusadasını tepeden izliyorsun . Gecesi ayrı manzaraya sahip gündüzü ayrı. 

Benim tanımıma göre Kuşadası yeryüzündeki bir CENNET :) 
Kuşadası o kadar güzel yerdeki sanki her yerin merkezi gibi , İzmir'e, Aydın'a, Selçuk'a Söke'ye daha birçok yere çok yakin. 

En hoşuma giden ise  insanlar onca para döküyor Kuşadası'na tatile gelmek için :) biz tam içinde yaşıyoruz :) gel de aşık olma  ❤

Kuşadası'nın yazı ayrı güzel kisi ayrı..   Kuşadası'nı  anlatmakla bitmiyor ki  en güzeli gelin sizde burada yaşayın ve görün :) :)


Birde unutuyordum eğer sizde Kuşadalı olup burada büyüyen ve Kuşadası aşığı biriyle birlikteyseniz gerçekten çok şanslısınız Aşkınız dahada büyüyor ve vazgeçemiyorsunuz ❤

 (Kumsal Beach)

Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

Sort:  

Çok güzel anlatmışsınız. Kuşadasında yaşamakta ayrı bir keyif olmalı.Emeğinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66254.46
ETH 3319.59
USDT 1.00
SBD 2.69