You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kürator Aranıyor (kusadasi 'na başvurunuz)

in #kusadasi6 years ago

Steemite katılalı henüz kısa bir zaman oldu, bir çok konuda eksikliğim olduğunu bildiğim için özellikle Türkçe paylaşımları takip edip bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.

Okuduğum bir çok içerikte farkettim ki Türk arkadaşlar birbirlerine yardımcı olma konusunda oldukça samimiler. Alıştığımız diğer sosyal platformlardan daha olumlu sonuçlar doğuracağını düşünmekteyim.

Çok tecrübeli değilim ve benim gibi birçok arkadaşımız var onlarda benim gibiler dir muhtemelen, ancak zamanla tecrübeli arkadaşların makaleleri sonucunda etkili olacağımıza inanıyorum.

Siz tecrübeli ve değerli kardeşlerimizden bizlere sık sık tiyolar vermeniz ve zengin içerikler üretmemize katkında bulunmanız bizi fazlasıyla memnun edecektir. Bizlerde kazanımlarımızı bir başka arkadaşlara aktararak Steeemit topluluğunda etkili bir çoğunluğa ulaşacağızdır.

Sonuç olarak; Kürator olacak kadar tecrübeye sahip değilim ancak yapabileceğim her konuda da emeğimi eksik etmeyeceğimi bilmenizi isterim.

Selamlar Saygılar

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00