[카일의 일상#269]설연휴 잘 보내세요~

in #kr6 years ago (edited)

안녕하세요, 카일입니다.

오늘은 2020년 1월 25일, 우리의 설날입니다.

각자 집에서 각자의 방식으로 잘 보낸거 같아요.
제 주변 사람들은요~^^
집에서 차례도 모시고, 여행도 가고.

저는 평창에서 설날을 맞이했습니다.

새로운 친구들과 함께~

1579940789059.jpg

설임에도 불구 생각보다 많은 사람들이,
저 같은 사람들이 있네요.

1579940790963.jpg

명절은 각자 원하는 방식으로 보내는게 제일 좋은 것~

1579940793094.jpg

친구들의 도움으로 내로운 스타일에 도전해봤습니다.

1579941778064.jpg

맘에 듭니당 ㅎㅎ

1579940797486.jpg

어제 보다 오늘이 날이 따뜻해선지 눈이 질퍽질퍽해서 그런지, 눈이 보드를 계속 잡아요.
턴 도는데 턴이 안 돌아서 본의 아니게 친구들에게 세배를 꾸벅꾸벅 했네요.
여러 번~

남은 연휴는 이제 편안하게 건강하게 보내시길 바래요~

2020년 쫌 가즈아!!!

스팀잇도, 사랑도, 성공도, 행복도!!!

Sort:  

2020년 지인분들과 새해 즐겁게 보내시네요. 하시는일 잘풀리는 한해되세요~

Hi @khaiyoui!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 4.404 which ranks you at #2460 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 81 contributions, your post is ranked at #11.

Evaluation of your UA score:
  • Some people are already following you, keep going!
  • The readers appreciate your great work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.082
BTC 60000.47
ETH 1565.58
USDT 1.00
SBD 0.42