You are viewing a single comment's thread from:RE: 통 갈비 6시간 오븐구이~View the full contextbji1203 (79)in #kr • 6 years ago @tipu curate 오 외식 안부러운 퀄리티네요
ㅎㅎ. 감사합니다~
맛은 괜챦았습니다. 대만족~~
Upvoted 👌 (Mana: 0/1 - need recharge?)