You are viewing a single comment's thread from:RE: [돌핀이] 집 수리가 끝났네요View the full contextView the direct parentasd5710 (70)in #kr • 7 years ago 넵...꽤 많이 들었네 이것저것 번돈 한번에 나갔네요 ㅠㅠ