UWAGA KONKURS ! NA DARMOWĄ GRE !

in #konkurs6 years ago

Konkurs na darmową grę o dowolnej cenie, oczywiście steam lub origin.
wszystko co wystarczy zrobić to zostawić UPVOTA i komentarz, a ja do miesiąca czasu wylosuje jedną lub dwie osoby które dostaną darmową gre !!! im więcej znajomych będzie zaproszonych tym większa ilość nagród będzie :) więc nie czekaj tylko opublikuj to u siebie !!! DODATKOWO możesz mnie śledzić na instagramie gdzie też będę robił konkursy !!!
llll.PNG
konkurs.png

Sort:  

Czyli mam rozumieć, że osoba wygrywająca może wybrać grę jaką tylko sobie wymarzy, a Ty mu ją dostarczysz?

Tak o ile konkurs będzie działać ale tak kupię jako prezent na steam lub origin, im więcej ludzi tym więcej będzie takich konkursów !!! Wiec udostępnij

Tak o ile konkurs będzie działać

Co to w ogóle znaczy? Ogłaszasz konkurs, więc jesteś zobowiązany do jego przeprowadzenia.

Ale jak widzisz tylko ty jestes w tym konkurwie :P to juz nie jest konkurs jesli to jest jedna osoba. widac nikogo nie interesuje aby wygrac

Ponieważ słabo przedstawiłeś wszystko. Ja nie muszę brać w tym udziału, nawet nie chcę bo rzadko kiedy gram. Ja jestem jedynie ciekawy jak to ma wyglądać.

Czemu słabo ?

Chyba mam duże szanse :D

Congratulations @alvaros! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Prosze usunąć tag pl-gameplay, więcej informacji o tagach growych znajdziesz TUTAJ.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57684.56
ETH 3120.56
USDT 1.00
SBD 2.33