Podsumowanie Tydzien 3

in #jogging6 years ago (edited)

Witam Wszystkich!

Poniżej podsumownie po trzech tygodniach treningu:

W tym tygodniu odnowtowałem znaczący spadek wagi - 1,5 kg
Może to odowdnienie po sobotniej balandze?
Zobaczymy, co pokaże waga w przyszłym tygodniu..
Planowałem włączyć siłownie do planu, ale niestety - w tym tygodniu nie udało mi się wygospodarować czasu.
Łapa nadal spada, ale to było do przewidzenia - mimo to najbardziej mnie to dręczy :)

Mam nowe rekodry - najdłuższy bieg w 2018 (ponad 10 km) oraz rekord w spalonych KCAL - 1009
Dla endomondo wydaje się, że to znaczące osiągnięcie - umieścił to na żółtym/złotym leyoucie.
Nie sądze, aby te wyliczenia odnośnie kalorii były prawidłowe i szczerze mówiąc nie za wiele mi to mówi :)

Do usłyszenia!

Sort:  

10km i 1000 spalonych kalorii, dlaczego nie? Ja myśle ze jest to jak najbardziej realne :)

wychodzi na to że 1 km to 100 kalorii spalonych

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88