You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pierwsze zbiory grzybów w tym roku i smak dzieciństwa - czyli o tym jak babcia przyrządzała mi czipsy z grzybów.

in #jedzenie6 years ago

Mi przypomniano o zbieraniu grzybów w zeszłym roku i powiem szczerze, że nie pamiętam, żeby kiedykolwiek głowa mi tak fajnie odpoczęła jak podczas wędrówek po lesie. Tym samym już męczę wszystkich, że nie mogę się doczekać aż będzie można pojechać do lasu chociaż jak pokazujesz może warto już zaryzykować? :>
O chipsach z grzybów nigdy nie słyszałam, ale wygląda fajnie. Ciekawe czy np. z pieczarek (w przypadku braku grzybów) też byłoby ok?

Sort:  

Nie wiem skąd mieszkasz, ja kierowałem się tym:
https://grzyby.pl/wystepowanie.htm
Jak się okazało dosyć wiarygodne.
Pzd.
Live long and prosper.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60521.50
ETH 3005.55
USDT 1.00
SBD 3.85