Steemit Nederlands

blog.jpg

Dear steers because I know that most of us are not Dutch-speaking. I try to search for people who are powerful in Dutch. Because I'm not so good at translating, I want to focus on people who speak the same language or myself. In order to communicate with these steamers more easily. Of course I still like it and engaging to meet people who speak a different language.

Beste steemers, toen ik werd aangetrokken, door het idee dat ik misschien wel een soort van betaling zou kunnen aan overhouden voor aan het schrijven en posten van een blog. Werd ik blij, toen ik na het posten van een paar blogs, reeds upvotes begon te krijgen, maar ik leerde tevens nieuwe kunstenaars en schrijvers kennen. En bovendien kreeg ik een soort van objectieve mening over mijn nieuwste creaties of schrijfsels. Wanneer vervolgens bleek dat er ook veel Nederlandstalige steemer zijn, was mijn verwondering des te groter. Omdat ik natuurlijk ook weet dat de meeste steemers Engelstalige zijn, ben ik toch op zoek gegaan naar de Nederlandstalige community op steemit.

Omdat ik zelf de Engelse taal niet zo machtig ben, was de zoektocht over hoe steemit werkt wel een zware klus. Toch wil ik @oaldamster bedanken voor al het werk dat hij gestoken heeft, in het brengen van een soort van Nederlandstalige uitleg over hoe steemit werkt.

Meer Nederlandstalige info betreffende steemit vindt u op onderstaande links

https://steemit.com/nld/@oaldamster/steemit-in-het-nederlands

https://steemit.com/nld/@oaldamster/handig-om-te-weten-als-je-gaat-bloggen-op-steemit

https://steemit.com/steemit/@diego24/nederlandse-steemit-handleiding-dutch-steemit-manual

Tevens wil ik @r4fken bedanken voor zijn post over steemit Nederland.

https://steemit.com/steemit/@r4fken/introduction-to-steemit-in-dutch-inleiding-tot-steemit-in-het-nederlands

Mag ik hopen dat deze blog de Nederlandstalige steemers verder kan helpen.

Sort:  

{NL} Dank je voor het noemen. Voor mij is het fijn te weten dat het gewaardeerd wordt.

Wellicht zullen er meer zijn uit Nederlandstalige gebieden die ook wel hier willen bloggen in de eigen taal die ze goed beheersen.

Daarom wil ik voorstellen om het etiket #nl als eerste te gebruiken voor artikels in het #Nederlands.

Een aangename dag toegewenst!

ik wil jou bedanken voor de blogs met uitleg die je schreef, ik vond ze erg leerzaam. Het is idd misschien een gedacht om de tag #nl te gebruiken. alvast ,nog een mooie dag toegewenst

Graag gedaan en het lijkt mij geweldig om meer Nederlandstalige artikels met #nl etiket te zien verschijnen hier op Steem.

Dank u, de zon straalt, de lucht is helder blaauw en het is heerlijk rustig hier in noord-oost Nederland.

Super post, ook goed om meer nederlanders op steemit te zien! Ik maak ook content in het nederlands en heb jullie dan ook allemaal gefollowed :)

@jackjohanneshemp dank je wel voor deze post joh! Waardeer het ontzettend! Want als een beginneling vind ik het hier vrij pittig, maar een geweldige uitdaging!!!
Nog meer leesvoer en neeeeeh ben niet aan het klagen :p, maar serieus dank je wel!

@divaliciouss het is idd wat zoeken naar Nederlandse uitleg over steemit maar deze info is zekerst terug te vinden. @oaldamster schreef heel wat info over steemit in het Nederlands

ge moet het maar restemen zodat meer nederstalige de blog terug vinden
door diene blog veel Nederlanders leren kennen

Greetings from Tennessee. Follow me and I'll follow you.

Thanks for commenting. Please follow. I'll follow.

sorry voor de mogelijkse overlast nog een mooie dag toegewenst

Welnee, wilde alleen hoi zeggen :-)
Niks geen overlast
Blijf doen wat je doet!
Mooie dag!

mag ik hopen dat deze nacht en dag ook creatief mag gevuld worden door nieuwe creaties en zonlicht

Je schrijft en spreekt wel apart Nederlands moet ik zeggen :-) Leuk!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 59051.02
ETH 2508.42
USDT 1.00
SBD 2.44