You are viewing a single comment's thread from:

RE: הסיפור של מנגיסטו - מראה לגזענות

in #israel6 years ago

לא מסכים. דבר ראשון אתה משווה בין חייל שנשבה לבין אדם שנכנס לשם לבדו
ואם בכל זאת אתה משווה לגלעד שליט, אז הוא הוחזק קרוב לחמש שנים וחצי עד שהוסכם הסכם סופית, אברה מנגיסטו שבוי כשנתיים וחצי. ועכשיו לעניין, ישראל כן
פועלת לשחרורו אבל הגישה השתנתה אחרי שהשיטה הוכיחה את עצמה שגויה ועלתה בקורבנות נוספים בעקבות אותם מחבלים ששוחררו.

Sort:  

אגב מדובר ב3 וחצי שנים. בקמפיין למען גלעד בתקופה הזאת כבר ספרו ימים בבתי הספר בכל הארץ. גם לא פרסמו מה החמאס דורש עבורו. היות ולא מדובר בלוחם אלא בבחור שכנראה גם יש לו בעיות אני לא בטוח שהחמאס דורש עבורו משהו רציני. בכל מקרה התזמון של שחרור גלעד בסוף (מבורך לשחרר חייל משלנו ולבי עם גלעד שעבר תופת גיהנום בעצמו) היה פוליטי בצל המחאה. גם פה לצערי אדם ימשיך לסבול ולהיות מצולק עד שכסף ואינטרסים ישלבו כוחות. ואם זה לא יקרה אני לא יודע מה יקרה... כי הציבור בארץ אדיש, משוסע, כנוע ומשועבד עד מעל הראש

עוד עובדה מצמררת היא שהבחור המעורער בנפשו ברח אחרי ויכוח עם אמו ובאזור הגבול חיילים קראו לו לעצור וירו לעבר רגליו. חשבו שהוא פליט סודני. פשוט מקרה עצוב

בהחלט מצב מסובך כל העניין, אני חושב שאתה קצת מגזים עם העניין של ספירת ימים בכל הבתי ספר, אבל מבין בגדול למה אתה מתכוון, אני חושב כשמדובר בחייל ההרגשה בקרב הציבור גדולה יותר, הרגשה שכל חייל הוא הילד של כולם. העניין מותנה בשחרור מחבלים שרובם חוזרים לעסוק בטרור, משוחררי עיסקת שליט כבר גבו 6 אנשים - "המשקולות" כבדים משני הצדדים

אני מבין את העמדה שלך. וחיי משפחתי וחברי הכי חשובים לי ועניי עירי תמיד קודמים. המצב פה הוא אנחנו כאומה מזלזלים בחלשים וזה בולט. ובסוף המחיר כבד עוד יותר. הרי חמאס מחזיקים חף מפשע ומנסים לנצל לרעה את המצב. אפשר ללחוץ אותם אך ככל שהזמן עובר וישראל לא עושה מאמצים זה משדר את הזלזול לכל השכבות. אם היו משחררים את גלעד (אגב אני בעד לקחת סיכון ולנסות לשחרר בפעולה צבאית) קודם המחיר היה קטן. נותנים לבעיות להתפתח ואז גורפים כותרות. כל חייל הוא הילד של כולם. אבל הילד המסכן הזה הוא גם משלנו. ולא מדברים עליו

לדעתי הדבר היחיד שמזיז אנשים בישראל זה כסף. אני מקווה שהבחור הזה יחזור הבייתה

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43