You are viewing a single comment's thread from:

RE: הסיפור של מנגיסטו - מראה לגזענות

in #israel6 years ago

עוד עובדה מצמררת היא שהבחור המעורער בנפשו ברח אחרי ויכוח עם אמו ובאזור הגבול חיילים קראו לו לעצור וירו לעבר רגליו. חשבו שהוא פליט סודני. פשוט מקרה עצוב

Sort:  

בהחלט מצב מסובך כל העניין, אני חושב שאתה קצת מגזים עם העניין של ספירת ימים בכל הבתי ספר, אבל מבין בגדול למה אתה מתכוון, אני חושב כשמדובר בחייל ההרגשה בקרב הציבור גדולה יותר, הרגשה שכל חייל הוא הילד של כולם. העניין מותנה בשחרור מחבלים שרובם חוזרים לעסוק בטרור, משוחררי עיסקת שליט כבר גבו 6 אנשים - "המשקולות" כבדים משני הצדדים

אני מבין את העמדה שלך. וחיי משפחתי וחברי הכי חשובים לי ועניי עירי תמיד קודמים. המצב פה הוא אנחנו כאומה מזלזלים בחלשים וזה בולט. ובסוף המחיר כבד עוד יותר. הרי חמאס מחזיקים חף מפשע ומנסים לנצל לרעה את המצב. אפשר ללחוץ אותם אך ככל שהזמן עובר וישראל לא עושה מאמצים זה משדר את הזלזול לכל השכבות. אם היו משחררים את גלעד (אגב אני בעד לקחת סיכון ולנסות לשחרר בפעולה צבאית) קודם המחיר היה קטן. נותנים לבעיות להתפתח ואז גורפים כותרות. כל חייל הוא הילד של כולם. אבל הילד המסכן הזה הוא גם משלנו. ולא מדברים עליו

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43