אל תשאלו מה קרה לי היום בבוקר...

in #isracontest6 years ago


black power

פתאום אני מרגיש מן רטיבות דביקה על הפנים, מנגב את הפנים עם היד, פותח את העיניים ורואה את פטל כלבתי מחכה לריצת הבוקר היומית.
משום מה הבית שקט, נראה שאף אחד לא נמצא, לא האישה ולא הילדים.
אני מדדה למקלחת ושוטף את הפנים בכדי להסיר את קורי השינה האחרונים ואת דביקות לשונה הלחה של פטל.
זורק עלי מכנסי ריצה קצרים, חולצת טריקו, נועל נעלי ריצה ויוצא לריצת הבוקר הקבועה שלי.

בחזרה מן הריצה, העייפות כבר נעלמת, אני מרגיש מלא אנרגיה ומוכן ליום של עבודה.
לוחץ עם הבוהן על לחצן ההדלקה של המחשב השולחני שלי ויורד למטה להכין לי את הקפה של הבוקר בשביל בוסט נוסף של אנרגיה.
חוזר עם הקפה, המחשב כבר עלה, לוחץ על הבוקמרק של סטימיט ורואה את הפוסטים החדשים בפיד (כן לפני שאני בודק מיילים, אמרנו סיפור דימיוני).
נכנס לפוסט הראשון של @aviz85 על הפרק החמישי לבניית בוטים וכלים לסטימיט.
לוחץ על אפוואט באופן אוטומטי כי אני יודע שהפוסט הולך להיות טוב.
קטע.. אני קולט שסכום האופווטס הכללי קפץ ככה באיזה 2 דולר בדיוק כשלחצתי.
חושב לעצמי מה כל כך הרבה אנשים עשו לו אפוואט על הבוקר בדיוק כשאני עשיתי לו?
זה מסקרן...

אני משנה את הקישור של הפוסט בשורת הכתובת שבדפדפן ובמקום steemit.com משנה לbusy.org, מגיע לאותו הפוסט ומעביר את סמן העכבר על המספר שנמצא לצד הלייק, נפתח לי חלון שמראה מי הצביע ובאיזה כוח.
רואה את השם שלי מופיע עם כוח של 2.14$.
משפשף את העיניים, זה לא יכול להיות.
מגיע לארנק שלי ורואה דלגציה של 10,000.
זה לא יתכן! איך זה יכול להיות? מי נתן לי דלגציה של 10,000 סטים פאוור?
מחפש בגוגל איך מוצאים מי עשה דלגציה, מגיע לאתר הזה.

מכניס את שם היוזר שלי ומגלה ש@ned נתן לי דלגציה של 10,000.
ראבק נד, לא יכולת לתת אולי 100,000 או 1,000,000 סטים פאוור אם כבר אתה בקטע של "השומרוני הטוב"?
צוחקים נד... לרגע לא התכוונתי להיות כפוי טובה.

שמח ומאושר, אני מאתר את הפוסט האחרון שלי.
מעביר את סמן העכבר על המשולש הקטן של האפוואט.
באותו הרגע אני שומע את אישתי לימור אומרת לי "יורם תתעורר! הבוקר תורך להכין את הילדים לבית הספר".

Sort:  

יש לך יכולת תיאורית טובה. אהבתי את זה שלא נכנסת לבדוק אלא שמת לב לפי הווט. אגב תראה את הסרט אמהות רעות, אולי אחרי זה הילדים כבר יכינו את עצמם

תודה רבה.
עכשיו סיקרנת אותי עם הסרט. הולך לצפות בו היום בערב :-)

אני לגמרי יכולה להשבע שזה הרעיון כתיבה שהיה לי בראש חחחח פשוט לא הספקתי בגלל שבוע מאד עמוס. כל הכבוד!

Congratulations @yoramba! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @yoramba! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64450.12
ETH 3153.87
USDT 1.00
SBD 2.52