You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam wszystkich :) ! Ptaq na pokładzie steemit

Cześć Ptaq. Witaj w społeczności. Ja też jestem tutaj od dzisiaj dopiero. Interesuję się tworzeniem stron internetowych i właśnie wchodzę na etap pozycjonowania. Mam swoją stronę o filmach www.homefilm.pl
Może wrzucisz jakiegoś fajnego posta na temat optymalizacji na początek? Z chęcią przeczytam.
Dodam, że trafiłem tutaj dzięki użytkownikowi philk. Polecam go każdemu, bo wrzuca ciekawe filmy o kryptowalutach.
Pozdrawiam i powodzenia.

Sort:  

@zibi1983 na pewno będę wrzucał informację o pozycjonowaniu / optymalizacji. Ja trafiłem na serwis z google - coś chciałem znaleźć o jakiejś kryptowalucie i taki dziwny serwis mi się pojawił pod którego wpisami były jakieś kwoty pieniędzy. Zaintrygowało mnie i jestem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63630.78
ETH 3406.29
USDT 1.00
SBD 2.55