Witam wszystkich :) ! Ptaq na pokładzie steemitsteemCreated with Sketch.

in #introduceyourself7 years ago

Witam wszystkich !

Mam na imię Michał i mam troszkę ponad 30 lat jestem z Dąbrowy Górniczej zarówno tu pracuję jak i mieszkam. 

Zawodowo

Prowadzę agencje reklamową- a dokładnie reklamy internetowej (choć większość kojarzy agencje reklamowe z drukarniami itd.). W głównej mierze zajmuje się pozycjonowaniem stron / prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych, na dalszych miejscach jest oczywiście tworzenie stron, projektowanie grafiki itp. Jak ktoś chciałby troszkę więcej z moją działalnością się zapoznać to zapraszam na moją stronę http://www.s90.pl  -ale obiecuję nie będę tu "spamować" ;) a raczej postaram się trochę swoją wiedzą podzielić. A siedzę w temacie pozycjonowania już prawie 15 lat więc myślę, że pewną wartość pod tym względem mogę wnieść do społeczności...

Zainteresowania

Sport

  • Biegam regularnie od 2010 roku, od biegów krótkich po półmaratony i dłuższe dystanse w biegach górskich. Kilka małych sukcesów w lokalnych zawodach. Dla biegających ok. 1h 33min w półmaratonie i ok. 41min na 10km - to są moje życiówki :)
  • Crossfit jest to moja stosunkowo nowa pasja, bo zacząłem regularnie ćwiczyć w lato 2016. Sprawia mi to sporo frajdy, dodatkowo rozwija całe ciało - szczególnie mogę polecić przy siedzącej pracy.
  •  Squash sporadycznie grywam
  • Pływanie staram się coś pływać bardzo powoli się przymierzam do triatlonu i tu by się przydało coś z pływaniem zrobić więcej niż robię.
  • Turystyka górska obecnie rzadko chodzę po górach, kiedyś była to moja duża pasja.
  • Taniec - choć w tym raczkuję ;)
  • Inne - kiedyś grałem w piłkę ręczną (nawet przez chwilę w klubie), ping-ponga też lubię.

Inne

  • Rozwój osobisty
  • Marketing w szerszym ujęciu niż zawodowo
  • Kryptowaluty (inwestuje w BTC i inne krypto)
  • Inne sposoby zarobkowe poza typowo zawodowymi
  • Nieruchomości

O czym będę pisać?

Myślałem nad tym by tworzyć jakiś specjalistyczny profil np. o tym co się zawodowo zajmuję. Ale stwierdzam, że nie będę się ograniczać i potraktuje ten serwis bardziej ogólnoteoretyczne. Ale pewnie powyżej wymieniane tematy z zainteresowania będą na głównym temacie. Oczywiście będę testować co będzie podobać się czytelnikom np. ostatnio kupiłem nowy telefon (OnePlus 3T) i może taka krótka recenzją by się spodobała ? 

Cóż - muszę się ogarnać na tym serwisie, bo wydaje się być naprawdę rozwojowy. Do tego nigdy nie miałem specjalnych zdolności pisarskich tu myślę głównie o składni i przelewaniu myśli na papier... więc jest dobry moment by poćwiczyć. 

Macie pytania do mnie - piszcie w komentarzach :)

Sort:  

Cześć Ptaq. Witaj w społeczności. Ja też jestem tutaj od dzisiaj dopiero. Interesuję się tworzeniem stron internetowych i właśnie wchodzę na etap pozycjonowania. Mam swoją stronę o filmach www.homefilm.pl
Może wrzucisz jakiegoś fajnego posta na temat optymalizacji na początek? Z chęcią przeczytam.
Dodam, że trafiłem tutaj dzięki użytkownikowi philk. Polecam go każdemu, bo wrzuca ciekawe filmy o kryptowalutach.
Pozdrawiam i powodzenia.

@zibi1983 na pewno będę wrzucał informację o pozycjonowaniu / optymalizacji. Ja trafiłem na serwis z google - coś chciałem znaleźć o jakiejś kryptowalucie i taki dziwny serwis mi się pojawił pod którego wpisami były jakieś kwoty pieniędzy. Zaintrygowało mnie i jestem :)

Też mam na imię Michał, też mam ponad 30 lat i też jestem ze Śląska, choć pewnie Ty będąc z Dąbrowy masz na ten temat inne zdanie ;)

Witaj... no powiedzmy, że też jestem z woj. Śląskiego ;)

Cześć, miło poznać :)

Cześć :)

Witaj na steemit. Powodzenia w rozwoju profilu.

Postaram się wnosić wartość merytoryczną. Oby mi to wychodziło :)

Witaj na Steemit no to czekam na pierwszy post

Miło mi :)

Witaj, pozdrawiam z Grecji :)

witaj :)

Do tego nigdy nie miałem specjalnych zdolności pisarskich

jak na razie wygląda to bardzo obiecująco! :)

Powodzenia! :)

Też tak uważam. Czasy takie nastały, że mało kto potrafi sklecić sensownie kilka zdań.

Hi, @Ptaq, Let me welcome you to Steemit. Hope you gonna have fun with our community. Feel free to follow me @rightuppercorner Have a great time @rightuppercorner

Cześć Michał! :-)

Witaj Jacku :)

Siemanero, czlowiek z ciekawym doswiadczeniem, super :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63774.40
ETH 3406.49
USDT 1.00
SBD 2.59