Sort:  

siste spørsmål sa du , så kommer du med 5? :p hehehe, spør så mye du bare orker ;) SBD = SteemDollar (se i wallet, der har du Steem, SteemPower og SteemDollar) VotePower stiger hele tiden, så ikke la den gå helt opp til 100%, prøv å hold den over 50% er hverfall det jeg gjør (som oftest rundt 80%) hvis du bruker opp alt votepower så tar det 5dager så har du 100% igjen.
hvis du lurer på mer, så spør du, men du får ikke svar fra meg før etter jeg har klippet hekken :)

Haha! tusen takk skal du ha! Skikkelig hjelpsomt. Jeg skal la deg få klippe hekken i fred. Skal treffe mitt første tantebarn i kveld, så det blir fred å få! Kanskje i morgen! ;)

bare hyggelig :) da var hekken klippet (hverfall utsiden) og er klar for nye spørsmål :p jeg vet hvor vanskelig det er å finne informasjon om steemit, så da må vi hjelpe hverandre :) kjekt å bli tante ;) kos deg

Tusen takk! Ja hun var helt nydelig! Din siste kommentar hjalp meg veldig! Men jeg klarer ikke å finne VotePower?

Gå inn på Steemnow.com, endre navnet ditt ved pila. votepower i firkanten :)

Capture.JPG

du er jo helt fantastisk!

ikke få meg til å rødme da :p

Ok, siste spørsmål for i dag (troooooor jeg). Hvordan holdes den høy? Er det fordi man ikke upvoter alt og alle?

siste spørsmål for idag? dagen har jo nesten ikke begynt... hvis du holder fingeren vekke fra upvote knappen så kommer VotePower tilbake :)

Supert! Hahaha, jeg skal prøve å bruke det jeg har lært så langt!

har du en søppel mail? eller gidder du å lage en ny mail så jeg kan sende deg alle linkene jeg har om steemit. jeg vil ikke at du skriver din personlige mail her inne så hele verden kan se, men hvis du gidder så lager du en søppel-mail adresse så jeg kan sende mye tips til =D

Takk! Du kan sende til [email protected] :) Den kommer ikke til å være i bruk så veldig lenge!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60506.66
ETH 2400.27
USDT 1.00
SBD 2.58