Introduce Myself

Herkese merhabalar

Ben Fethi Ülkem Betil 4 Şubat 1994 doğumluyum.bir arkadaşım vasıtasıyla duyduğum bu siteye ben de dahil olmaya karar verdim.Gerek yazı yazmayı sevmem gerek bu tür blog olaylarına duydugum bir imrenme duygusuyla işte burdayım.Bu platformda sizlerle bilgi paylaşmak size bir şeyler katmak sizden bir şeyler kapmak için geldim. Zaman zaman bilim biyoloji dalındaki gelişmelerle okulda yaptığımız ilgi çekici şeyleri en büyük hobim olan fitness ve arabalar konusuyla ilgili başınızı ağrıtıcam gibi duruyor.

İstanbul Teknik Üniversitesi Biyomühendislik öğrencisiyim uluslar arası ortak lisans programında okuyorum okuduğum programa göre 2 sene Türkiye de 2 sene Amerikada öğrenim görüyorum 3 . sınıftayım geçen sene yani 2. sınıfı Amerika da okudum(Montana State University).

Okul süresince İstanbul da nacizhane bir öğrenci evinde kalıyorum onun dışında ailemle Bodrum da yaşıyorum.

17881254_1705744906389886_2388585820459106304_n.jpg

Evet fotoğraftan anlaşıldığı üzere (ego tavan :D ) fitness ile uğraşmayı çok seviyorum okudugum bölümle fitness arasındaki uyumun da desteğiyle ve çok uzun saatler araştırmalarımla bir çok bilgi edindim uzaktan eğitim verdiğim öğrencilerim oldu. Ama okul sebebiyle öğrencilerime zaman ayıramadığım için o işi bıraktım. Duruma göre burdan sizlere elimden geldiğince bilgilerimi aktarmaya çalışacağım.

Kafamda çok fazla içerik var arabalar modifiye spor bilim dünyası falan hayırlısı
FullSizeRender.jpg

Bunlarda Aynı okul ve bölümden arkadaşımla arabalarımız.Asl modifiye ve araba konusunda teknik bilgiyi o sizlerle paylaşıcak gibi kendisi daha hakim bu konulara. Beraber üye olduk zaten bakıcaz artık

Umarım beğenirsiniz bol bol upvote larsınız bu gazı alırsam içerik üretmek için daha fazla vakit ayıracağım bu platforma

Sort:  

Welcome to Steem @ulkembetil I have upvoted and sent you a tip

thank you a lot

Merhaba @ulkembetil,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Teşekkür ediyorum katmak için elimden geleni yapıcam 😊

Hoşgeldiniz Ülkem Bey miyav.

Hoş buldummm 😊

Welcome to Steemit. I hope you enjoy your stay.

Thank you a lot

Welcome to steemit @ulkembetil. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Steemite hoşgeldiniz:)

Hoşbulduk :)

@turbot !welcome

Hoşgeldin.

You got a 15.80% upvote from @upme thanks to @ulkembetil!

başkan hoş geldin sen flagleri kolunla at burda, 2 ye kırarsın alim allah

Hoşbuldumm teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67557.12
ETH 3500.56
USDT 1.00
SBD 2.70