Merhaba / Hello there. I joined the Steemite family today.I'm so happy and I am excited :)

     Merhaba / Hello there. I joined the Steemite family today.I'm so happy and I am excited :)

Hello. My name is Ozan. I live in Adana, turkey. I study at Cukurova University in Adana.My department is Mechanical Engineering. I just joined the Steemit community. I am very happy to join the Steemit community. I want to improve myself in this community. Thank you for your support :)

 

MERHABA STEEMİT AİLESİ

Steemit aiesine katıldığımdan dolayı çok mutluyum ve heyecanlıyım. Steemit e üye olan bir Arkadaşımın  tavsiyesi ile gözlemlemeye ve araştırmaya başladım ve steemit'i gözlemledikçe dikkatimi çekmeye başladı. Daha sonra discord tan steemit Türkiye grubuna katıldım takibe devam ettim. Geçtiğimiz günlerde kayıt oluşurma kararı verdim. Ve cok kısa sürede geri dönüş oldu Steemit ten :) .Nihayet bugün beklediğim mail geldi ve tam anlamı ile kayıt oluşturdum. Çok mutluyum. 😊 

BEN KİMİM

Adım Ozan. Türkiye’ de Adana'da yaşıyorum. Çukurova Üniversitesinde 3.sınıf Makine Mühendisliğinde okuyorum.21 yaşındayım ve istediğim mesleği yaptığımdan dolayı keyif almaktayım.Kendi mesleğimin  dışında teknolojik olaylar,futbol,basketbol  ilgi alanlarım arasındadır. Steemit ailesinde güzel şeyler yapacağımıza ve iyi yerlere geleceğimize inancım tam. Desteğiniz için şimdiden çok  teşekkürler 😊. Kendinize iyi bakın yakın zamanda tekrardan görüşmek üzere


                                                 
 

Sort:  

Welcome, Ozan! Good luck on Steemit :)

Thank you so much :)

Welcome to steemit sozany01! just express yourself and the things that you enjoy and you will do fine here.

thank you :)

Merhaba @sozany01,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88