You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn introductie van The lions Legion.

in #introduceyourself6 years ago

Zo kwam ik terecht bij @oaldamster , hij is ook een van de pioniers van steemit en gebruikt dit platform reeds van toen het net van start ging. Hij heeft ook een tal van Nederlandstalige blogs @oaldamster over hoe steemit werkt. Waar ik hem nog steeds hartelijk dankbaar voor ben.

Dit waren ook voor mij een van de eerste posts die ik gelezen had in het Nederlands, vooral fijn als Blockchain nog onbekend voor je is!!!

Nederlandstalige content is hier verder inderdaad nog niet zo goed te vinden... al zie ik wel steeds meer m'n tijdlijn passeren!

Sort:  

bedankt voor de leuke commentaar, groeten

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92