Witajcie Steemowicze!

Nadszedł czas, żebym napisała posta o sobie. Tym razem w języku polskim. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

welcome.jpg

Urodziłam się w Słupsku i tam spędziłam większość swojego życia. (Tak, to ten Supsk, gdzie aktualnie panuje Robert Biedroń) Po skończeniu liceum i zdaniu matury przeprowadziłam się do Poznania, żeby zacząć studia na wydziale informatyki. Aktualnie kończę pierwszy stopień Automatyki i Robotyki. Trzy lata temu, gdy myślałam, że AiR to nie moja bajka podjęłam drugi kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Słynny ZiIP rzeczywiście okazał się mniej wymagający biorąc pod uwagę automatykę. Nie jest łatwo być jedną z siedmiu dziewczyn na 120 studentów. Myślę, że te zmagania pewnego dnia opiszę.

trustme.jpg

We wrześniu wprowadziłam się do nowego mieszkania, które do tej pory było zamieszkane przez uroczą staruszkę. W tym miejscu czas się zatrzymał w latach siedemdziesiątych. Postanowiliśmy przeprowadzić naszą rewolucję. Śmiało mogę stwierdzić, że aktualnie jestem majstrem, malarzem i dekoratorem wnętrz. Nie spodziewałam się, że będzie to świetna zabawa i wielkie wyzwanie.

26829145_1933034756726480_146861510_o.jpg

Podczas studiów dorabiam sobie na Targach Poznańskich. Pracuję tam jako barista i barman. Po skończeniu studiów (czyli całkiem niedługo) będę szukać normalnej, dorosłej pracy... Chyba nie jestem jeszcze na to gotowa.

W moim blogu zamierzam pisać o moich codziennych zmaganiach, przygodach i chcę się podzielić moimi przeróżnymi sukcesami i porażkami. Pomiędzy opowiadaniami i relacjami poruszę kilka technicznych tematów, które uważam za interesujące.

Witam wszystkich i do zobaczenia wkrótce!

papa.png

Sort:  

Witaj na Steemit :) Życzę powodzenia i czekam na zdjęcia z tej rewolucji :P

Cześć :) Miło że jesteś :) Szczególnie interesują mnie sprawy techniczne o których możesz coś napisać. Kobieta automatyk to biały kruk :)

No heeej! Szwedzix here :)

No heeej. Czekam na Twoje relacje z podróży.

Witaj na steemit! :)

hi @shiningowl, welcome to steemit. You are a beautiful young woman. congratulations to surf here, good luck. regards @jamilfian.

Na Zdrowie :) from Brazil haha and welcome to the community!

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Jest taka rymowanka o studiowaniu na AiRze, ale nie przytoczę bo jest brzydka.

Witaj na Steemit :) Powodzenia :)

Cześć, ciekaw jestem tych technicznych tematów ...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57971.70
ETH 2448.51
USDT 1.00
SBD 2.34