Ben Geldim !

in #introduceyourself6 years ago

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu platforma katıldım, blog yazmak küçüklükten beri hayalimdi, kripto paralara ilgi duyuyorum hatta bende bir ripple mağduruyum :)

Umarım yazdığım blogları keyif alarak okursunuz.

9461795.jpg

Sort:  

Hoş geldin kardeş.

Hoş geldin çekirge :) Her geçen gün artıyoruz burada ama gelenler çabuk gidiyor ne yazık ki. İlk zamanlar zor olacak okuyan olmayacak iki saat uğraşıp post yazacaksın hiç yorum ve beğeni olmayacak görmeyecekler ve şaşıracaksın. Ben o kadar uğraştım yazdım adam iki fotoğraf atmış benden çok kazanmış nerede yanlış yapıyorum diyeceksin kızacaksın. Sizinde steemitinizinde diyeceksin küseceksin yazmayacaksın. İşte o zaman pes etme. Yaz daha çok yaz elbet bir gün okuyan olur.

Hoş geldkn ... marhaba 😊

welcome to steemit. I hope you will enjoy your account and keep posting your original content and the nice photos :)

hoşgeldin bu zorlu yolda başarılar hepimize :)

Arkadaşımızın arkadaşı, arkadaşımızdır ;) Hoş geldin..
Ripple konusunda hayli kesin görüşlerim olduğunu söyleyebilirim.
Neden Ripple Almadım, Almıyorum, Almayacağım?
Ripple, Kendi ayağına Kurşun sıkmaktır.

Hoş geldiniz. Umarım devamlı olup, keyif alarak yaparsınız. Şimdiden başarılar dilerim.

Hi... have you heard about the steemschool 5000 steem dollars contest? Join us on discord for more information.. you could win... who knows?
Jus click https://discord.gg/cKkuqex to join.
Steemschool is an online school free of charge, run by teachers from all over the world to help you grow on steemit.. click the link to join us!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56758.93
ETH 3033.46
USDT 1.00
SBD 2.30