Ripple, Kendi ayağına Kurşun sıkmaktır.

in #tr6 years ago (edited)

Bugün üzücü bir mail adım.
BtcTurk'ten geliyordu ve borsalarında Ripple'ın da işlem görmeye başladığından bahsediyordu :/

Kendilerine hayli içten bir mail yazdım. Bir kaç satır da buraya yazayım.

Ripple alıp bekleyen, alım-satım yapan, arbitraj yapan arkadaşlara sormak istiyorum:

Gerçekten, ne yaptığınızın farkında mısınız?


Bitcoin'in duyurulduğu ilk satırlardan itibaren devam eden,
block zincirleri sayesinde merkezsizliği ön görmekten öte MÜMKÜN kılan bir coin ekosistemi var.

Belki de yüz yıldır ilk defa;
yasal tefecilerden, en büyük dolandırıcılardan, eline fırsat geçtiğinde kişilerin evindeki perdesine kadar alan kan emicilerden, kendi çıkarları için koca ülkeyi hatta dünyayı krize sürüklemekten çekinmeyenlerden, devletle iş tutup devleti sömürenlerden, sözüm ona tarım destek kredisi veriyorum deyip geç yağan yağmur dolayısıyla gariban çiftçinin elindeki tarlaları alanlardan.. ... özetle Bankalar'dan ve kapitalizmden kurtulma fırsatı var.

Ve sen kalkmış, bu kravatlı mafya babalarına uşaklık eden Ripple aldığını, alacağını söylüyorsun öyle mi?
when-ripple.gif

Biz ezildik, bizim çocuklarımız ve sonraki nesiller de ezilsin, kölelik düzeni devam etsin diyorsan

"İyi de sonuçta eve PARA getiriyor" diye,
"Çocuklar dilencilik yapabilir"
diyebiliyorsan, sen bilirsin. Ama o çürümüş vicdan kokunla lütfen bu yakınlarda dolaşma.

Sort:  

Çok açık ve net olmuş @murattatar ...
Bu konu hakkindaki yorumlarin ve tavrın ilgimi çekti...
Tesekkurler

Eyvallah..
Söylenecek daha çok şey var, imkan oldukça yazmaya çalışacağım..

Ripple ilerde merkezsiz bir yapıya bürüneceğini söylüyor, yersen.

Bu söylediklerinde ciddilerse ve şüphe bırakmayacak şekilde, kendileri çekilir ve gerçekten merkezsiz yeni bir çatal oluşursa, tövbe kapısı açık, buyursunlar ;)

Ah azizim ah. (5 months ago by keepcalmandread (53))

Bundan sonra herşey olabilir, ortada rant olduğu için, iyi yatırım ve reklam yapan bir coin 2018 de zirve yapabilir, 2019 da alternatifi tutulabilir, devletlerin vergi sistemi ve bankaların komisyonları bu kadar kolay saf dışı kalmayacaklardır sanırım, onlarda bir plan yapabilir.

Coinler hayatımızın bir parçası olur fakat insanlar xadf koininden kar sağlamak için yönelip, bu düzenin bu kadar kolay değişmesine, farkında olmadan müsade etmez.

biz bilinçsiz olursak eğer attığımız adımın nereye gittiğini bilmezde, 3 kuruş kar yaparken amerikan dolarının coin versiyonlarını satın alırsak, pekde birşey değişmeyede bilir :)

Sendeki basiretten herkeste olsa keşke.
Olmadığında, ayaklarını bağlayanlara ip hediye ediyor insanlar..

hocam öncelikle yazınıza tamamen katılıyorum crypto kelimesine tamamen aykırı bir coini bu borsalarda yüceltmeye çalışıyorlar ripple a yatırım yapılmasına ben de karşıyım fakat btctürkte olması aslında transfer yaparken bitcoinin çok fazla fee almasına alternatif olabilir diye düşünüyorum. şöyle ki; TL ile ripple alıp istediğin borsaya transfer edip oradan da istediğin coini almak daha az zararla parayı transfer etmeyi sağlıyor tabi steem, sbd gibi coinleri eklemiş olsalar btcturkte ripple ın yüzüne bakmam ama şimdilik transfer için btc,eth,ripple arasından tercihim ripple

Kendi adıma aktarma işlemleri için Koineks üzerinden XLM kullanıyorum. Malum Ripple'ı yazarken şirketle sorun yaşayan arkadaşın, MerkezSiz ve açık kaynak kodlu olarak yazdığı bir coin XLM.
Neredeyse; BitTrex/Binance'ı kapatıp, Koineks'te şifre sms girene kadar gelmiş oluyor.
Transfer ücreti de 0.01 XLM yani 1.3 kuruş.

koineks yeni bir borsa aralık-ocak gibi ben de üye oldum fakat güvensiz olduğuna dair yazılar okudum aklıma takılan birkaç soruyu sormuştum o zaman daha cevap gelmedi:) ben de paribu ve btcturk ten devam kararı aldım. Güvensiz demiyorum hemen çamur atmak istemem ama tavsiyem orada uzun süre para durutmayın bence, dikkat etmekte fayda var.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63476.83
ETH 3413.43
USDT 1.00
SBD 2.50