Nieuw op Steemit

Hallo lezers,

Ik wil me graag aan u voorstellen.

Tot medio 2013 was ik coach/trainer in de Gezondheidszorg.
Mijn clienten hadden naast arbeidsvraagstukken ook psychische- en psycho-sociale problemen.

Tijdens mijn werk werd ik geconfronteerd met mensen met een Burn Out. De laatste jaren heeft een steeds jongere groep hiermee te maken. Daar maak ik mij zorgen over.

Ik ben een praktisch- en oplossingsgerichte coach.
Als trainer leerde ik mijn clienten inzicht te krijgen in hun energiebalans. Ik werkte met verschillende begeleidingsmethoden en ontwikkelde ze zelf.

De komende periode zal ik hier meer over schrijven.

Tot later
Ryanne van Os

Sort:  

Hoi Ryanne,

welkom hier op Steemit!

Interessant wat je allemaal hebt gedaan, ik kan me voorstellen dat er hier een hoop mensen zitten die wel iets aan jouw kennis en ervaring zouden kunnen hebben; het kan namelijk een tijdrovende en enerverende bezigheid zijn om hier op steemit bezig te zijn.

Zelf vind ik het heel leuk, maar ook enigszins verslavend.

Ja het heeft iets verslavends, net zoals dat voor Facebook geldt voor een heleboel mensen. Daar lees je tegenwoordig steeds vaker over.

Probleem bij media zoals Facebook etcetera is wel dat je er als deelnemer een hoop tijd en moeite in stopt, terwijl de eigenaren van het platform, zoals Marc Zuckerberg van Facebook, er flink aan verdienen, waar je niks voor terugkrijgt, terwijl ze je hele hebben en houwen aan privé gegevens van je jatten....
Dat is hier op steemit beter geregeld: hier wordt je beloond voor de moeite, in Steem, maar ook in voldoening: het gevoel dat je nuttig kan zijn voor anderen die vaak leuk reageren op je stukjes.
grt @vjbasil

Hallo @ryannevanos,

Welkom en alvast veel plezier op Steemit. Kan soms een beetje lastig zijn maar er zijn genoeg mensen die je willen helpen. All you gotta do is holla ;-)

Hier alvast een paar filmpjes die je helpen bij de ins and outs van Steemit.

Benieuwd naar je verhalen over je ervaringen in de zorgverlening!

Dank je. Ik ga me erin verdiepen

Groet @ryannevanos

Oh, en andere handige tools om te gebruiken: @shadowbot, @minnowbooster en @busy het [#alldutch Discord channel](https://discord.gg/9mzqA7H..
Nou, dan ben je wel even zoet ;-)

Welcome to steemit,a community for positive people just like you,trust me you'll enjoy every bit of it,you can follow me @donkelly

welcome the community

Welcome to steemit @ryannevanos. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

welkom op steemit

Welkom rianne bij steemit. Ik vind het werk wat je doet heel bewonderswaardig. Hoop snel meer over je te lezen. Mijn naam is @geezyweezy en graag help ik mede steemit nl talige starters een handje op weg. Leer hier wat Voting Power is volg de #alldutch rubriek voor nl-talige posts.Nogmaals welkom en veel succes bij Steemit.*

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 54635.52
ETH 2893.76
USDT 1.00
SBD 2.03