Czołem! / Howdee!

PL:

Czołem, Steemit!

Nazywam się Radek i od kilkunastu lat zawodowo param się fotografią i grafiką komputerową. Jako, że spektrum moich zainteresowań ogarnia swymi mackami nie tylko źródło mego zarobku, ale również programowanie, muzykę  i całe mnóstwo innych zagadnień, podejrzewam, że materiały, które będę Wam serwował, będą bardzo różnorodne.

Zawsze jednak możecie liczyć na materiały autorskie - niekiedy zdarzy się, iż skorzystam z artykułów, które opublikowałem kiedyś w innych zakątkach internetu, ale tylko wtedy, jeśli nie uzyskały one szerszego grona czytelników, a uznałem, iż mogłyby przypaść Wam do gustu.

EN:

Howdee, Steemit!

My name is Radek and I've been a professional photographer/graphics editor for about twelve years - although, the range of my interests is wide enough to help me providing you with articles on various topic, from programming, through music, all the way to my daily bread and butter - photography that is.

You can always be sure that all of my posted materials are my own. Sometimes you'll be able to find them laying around, gathering dust on various corners of the internet, but even then I'll be reposting them for you because of my personal belief on their potential value to you, fellow Steemit users.


Sort:  


Welcome to Steemit @rtyminski!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Mój błąd. Przepraszam.

Wybacz, nie spodziewałem się, że mój post "przedstawiający" może być odebrany w taki sposób. Naprawdę jest on Twoim zdaniem tak płytki, że pasuje do profilu podejrzanych o spam takimi wpisami?

Podejrzewałem, że ten duży wysyp postów powitalnych tworzy jedna osoba, a okazało się, że w ostatnich 2 dniach zostało utworzonych całe mnóstwo nowych kont. Dałem UpVote i życzę powodzenia.

Serdeczne dzięki! Na finalizację procedury tworzenia konta czekałem kilka tygodni i podejrzewam, że nie byłem w tym oczekiwaniu osamotniony - możliwe, że nowi użytkownicy napływają falami, choć i z całą pewnością nie można wykluczyć różnych niezdrowych dla społeczności praktyk, jakich dopuszczać się mogą niektórzy użytkownicy.
Ze swej strony mogę jedynie obiecać, że wpis z #introduceyourself był ostatnim tak lakonicznym w moim wykonaniu.
Serdeczne dzięki za kredyt zaufania - pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67343.52
ETH 3227.30
USDT 1.00
SBD 2.65