Hi I'm new :D

in #introduceyourself6 years ago (edited)

IMG_20180130_110706.jpg

Hi,
Im new here. I come here to follow one artist from YT, but I think that will change over time.
A this time I see that Steemit has a lot of content and Im happy about that. I plan to explore that in my free time :)
Few words about myself:
I love to read books (mostly scifi and fantasy). I like movies, Netflix etc. At this moment I learn about making 3d art in my free time after work. It's hard for me to introduce myself, because I always don't know what to write :P
Anyway, English is not my native language so I probably make a lot of mistakes so be patient with me :(
And again hello for my fellow users of Steemit :)

Edit:
Trochę się zestresowałem i zapomniałem przedstawić się w języku ojczystym :P

Witam,
miło mi dołączyć do polskiej społeczności Steemit. Przybyłem tu za jednym Youtuberem, ale czym bardziej czytałem i słuchałem o tej platformie tym chętniej zapragnąłem do niej dołączyć. Wydaje mi się, że jest to ciekawa alternatywa społecznościowa.
Trochę o mnie:
Pożeram książki głównie fantasy i scifi, z tych samych gatunków oglądam też filmy. Aktualnie uczę się trochę grafiki 3d. Nigdy nie wiem jak się dobrze przedstawić, a nie chcę lać wody, więc na ten moment tyle powiem o sobie.
Jeszcze raz witam :)

Sort:  

Witaj :)

Zalecam w tagu polish napisać też o sobie po polsku :)

Też żem zaskoczony, że obczyzną w polskiej strefie autor włada.

Fakt, się trochę zagalopowałem z angielskim i zapomniałem się przedstawić w języku ojczystym :P

welcome to the community , hope u will have good time here
we can follow each other if you want

Why not? :)

Hey there and welcome to Steemit!
If you have any questions or tutorial requests, you can always turn to me😀

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Ok, dziękuję bardzo za informacje :)
A tagu polish można używać w przypadku treści mieszanej językowo?

Oczywiście! Ważne, żeby jednym z języków był polski.

Dzięki, za odpowiedź :)

NEW ON STEEMIT @niteshbaniya
I WILL HELP YOU TO MAKE follower @reecha
Hello and welcome to the community. I followed you @niteshbaniya and would appreciate a follow back. I'm looking forward to see more posts! Have a great day and have fun. Welcome! @REECHA

Please upvote, comment, resteem and follow @niteshbaniya

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02