Witam raz jeszcze we właściwy sposob otagowane ;)

in #introduceyourself6 years ago

Witaj kimkolwiek jesteś, czym się zajmujesz w społeczności steemit. DSC_0235.JPGKażdy jest tu mile widziany. Strona ta jest dla tych którzy w prostych słowach chcą się dowiedzieć jak mimo przeciwności losu, a miałem ich wiele, stanąć na nogi i walczyć o swoje marzenia, te duże i te maleńkie. Sporo treści, moich przemyśleń, ale i wiedzy której nabyłem na przestrzeni moich czterdziestu lat życia. Chce by ujrzało to światło dzienne bo w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy tacy sami. Borykamy się z problemami, chorobami, brakiem nadziei ale i cieszymy się, doświadczamy uniesień i ekscytacji życiem. Nie znamy jutra ale możemy przynajmniej starać się mieć wpływ na nasza przyszłość. Musimy więc to robić byśmy to my, choć po części, kierowali naszym życiem a nie ono nami. Często chwyta nas za mordę, gnoi i niszczy w nas wiarę ale tylko my sami możemy tak naprawdę sobie pomóc. Inni mogą podać nam rękę, pokierować ale to od nas zależy co my z tym zrobimy. Jeżeli będę w jakikolwiek sposób mógł dać nadzieję i wiarę choć jednej osobie, jeśli konsekwencją tego będzie to, że poprawi się jej spojrzenie na życie, na sytuację w jakiej się znajduje, poczuje, że spłaciłem kredyt jaki dostałem od życia. Jeszcze kilka lat temu walczyłem z rakiem który jak wielu ludzi z mojego otoczenia nie wytrzymał ze mną psychicznie ;) Wieloletnie problemy z szeroko pojętymi używkami odcisnęły się znacząco na moim zdrowiu. Wtedy przyświecało mi jedno zdanie „ Dobrze, że osiągnąłem już maksymalne dno to przynajmniej mam się od czego odbić”. Sporo czasu minęło by nabrać prawdziwej wiary w siebie, przestać być tym śmieszkiem za którego mnie wszyscy postrzegali. Musiałem w końcu coś zmienić… i ciągle zmieniam.
Tutaj zaczyna się i tworzy nowe jutro, tutaj i teraz rozpoczynam nowa przygodę, nowe doświadczenie. Tym dla mnie jest życie i chce by jak najwięcej osób mogło tego doświadczyć.
Zawarte tu treści, tak myślę, mogą być czymś interesującym, pomocnym lub po prostu ciekawym. To Wy w pierwszej kolejności ocenicie na ile wartościowe jest to co tutaj napisane. To Wy jeśli tak uznacie, przyczynicie się od dalszego udostępniania postów i rozwoju tej strony. Ja traktuje to bardzo poważnie i liczę na wsparcie z Waszej strony. Niezależnie od zasięgu 5, 10 czy 100 osób będę co jakiś czas wrzucał posty. Bo może akurat wśród Was jest ta jedna osoba której w jakiś sposób pomogę ;) Nie będzie oczywiście cały czas strasznie poważnie bo Ci którzy mnie znają wiedza, że jest to niemożliwe ;) Dzisiaj musiało tak zabrzmieć. Czekam na pytania i jestem do Waszej dyspozycji.

Sort:  


Welcome to Steemit @pat17!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Welcome to Steemit. I hope it is good for you. Invite some friends and build the community

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.02
ETH 2483.87
USDT 1.00
SBD 2.37