Herkese Merhaba!

in #introduceyourself7 years ago (edited)


 Merhaba Steemit,   


        Ben Emre 24 yaşındayım Türkiye'nin Denizli ili doğumluyum, sevgili arkadaşım @Ubeyd 'in tavsiyesi üzerine sizlerle tanışma buldum. Profesyonel olarak 3D Tasarım ve Animasyon sektörü üzerinde çalışmaktayım ve bu konular üzerinde bilgi paylaşımı yapmak üzere aranıza katıldım. Kendimden bahsetmek benim için herzaman zor bir konu olmuştur bu yüzden konuya en başından başlayarak kolaya kaçıyorum. :) 

       Şimdi size doğduğum şehir ile alakalı çok garip bilgiler vermek istiyorum Türkiyenin batısında horozu ile ünlü bir şehir burası! Evet yanlış duymadınız horozu, horozun nesi meşhur olabilir derseniz size şunu izlemenizi tavsiye ederim.   



       Kulaklığı olanlar adına özür dilerim :D bu çılgın horozun uzuuun ötüşü nedendir bilinmez şehrimin insanlarının ilgisini çok çekiyor, öyleki şehrimizin her yeri horoz heykelleri ile dolu hatta okulumun, geçmişte içinde bulunduğum spor klubümün logosu, otobüsler, belediyeler heryer bu horoz figürleri ile dolu bunlar bazı örnekler:   

        Şehrin diğer bir ünlü yönü antik kent olması, Şehrin kültürel geçmişi o kadar eski ki binlerce yıl şehrin zenginlikleri için savaşmış devletlerin kalıntıları turizm bakımından şehri zengin kılıyor. Milattan önce 261 yılında Suriye kralı ikinci Antiokhos şehrini "Laodikeia" kurarak bir yerleşim yeri kuruyor ve yüzyıllar boyunca Timurlenkden Bizanslılara, Bizanslılardan Osmanlıya şehir sürekli el değiştiriyor ve gelişiyor. Hieropolis, Apollon, Tripolis ve onlarca antik kent günümüzde orjinalleri ve tarihi geçmişleriyle korunuyor yolunuz düşerse bu güzellikleri görmenizi tavsiye ederim.   

       Bahsetmeden geçmemem gereken bir yer daha var, eğer burayı atlarsam Denizli'li arkadaşlarım beni linç edebilir o yer "Pamukkale". UNESCO tarafından korunan Pamukkale jeolojik olarak kaplıca ve tortullu kayaç traventenlerden oluşuyor. Şifalı olduğuna inanılan su kaynakları ve mükemmel görsel şölen ile Pamukkale karşınızda!   

       Burasıda benim doğduğum ev burada tam 15 sene yaşadım. Ailem hala burada yaşıyor. Ben yaklaşık 10 senedir tek başıma İstanbulda yaşamaktayım. Okulda eğitim almayı reddedip evden grafik tasarım tutkusuyla ayrıldığımda iş imkanlarının hayli fazla olduğu istanbula gelerek kendimi geliştirmeye başladım her ne kadar şehrin inanılmaz nufusü ve zorlaşan hayat şartları karşısında buraya olan ilgim azalsada istanbulu seviyorum.   

       Eğitim hayatıma lisede son verip grafik tasarım ve animasyona ilgi duymamın nedeni şipşak fotoğraflar çeken bir fotoğrafçıda çırak olarak işe başlamaktı. 8 aylık ilk iş hayatım süresince burada kendimi keşfetmemi sağlayan ve eğer istersem başaramayacak hiçbirşeyin olmadığını görmemi sağlayan iş arkadaşlarıma çok minnettarım onları çok özlüyorum.  

       Buradan ayrılıp istanbula geldiğimde tek başıma yerin 2 kat altında penceresi olmayan bir evde Oyun tasarımı ve programlaması eğitimine başladım 6 aylık kurs sürecinde henüz kurs tamamlanmadan gelecek dersleri öğrenip iş başvurularına başladım. Aylık 1000 tl maaş ile ilk işime başladığımda çok mutluydum fakat acınası haldeydim iş yerinde kalıyordum ve hayatta kalma ihtiyaçlarımı yine iş yerinde gideriyordum. Zor günlerdi fakat asla pes etmedim ve yıllar içinde bir çok büyük reklam şirketi, çizgi film studyosu, oyun geliştirme firmasında çalıştım kariyerim boyunca hep yükseldim. Kazandığım parayı haketmek için elimden geleni yaptım.   

“Kararlılık çok önemli. Vazgeçmeye zorlanmadığınız sürece vazgeçmemelisiniz.” -Elon Musk

Vazgeçmeye zorlandım! Yoğun iş temposu sürekli yetişmek zorunda olan işler, 35 saati bulan çalışma maratonları beni tüketti ve beni hayata bağlayan işimden soğuttu. İş yerinde 3 arkadaş ile kendi oyunumuzu yapmaya karar verdik ve teker teker istifa ettik.

“ismini vermek istemediğim bir çizgi film firmasındaki mesaiden...

Oyun geliştirme süreci sancılı ve uzun ve sürdü 8 ay sonunda ilk oyunlarımızı çıkarmaya başladık hedefimiz clone oyun denemeleri yapıp ne kadar donanımlıyız bunu görmekti çünkü "İyi sanatçılar kopyalar, büyük sanatçılar çalar." -Pablo Picasso felsefesini benimsedik. Bunlar bizim kendimizi keşfetmemizi sağlayan ilk oyunlarımız:

Şimdilerde özgün projeler üzerinde çalışıp freelance işler alarak hayatımı sürdürmekteyim. Steemitte bulunma nedenim benim gibi bağımsız geliştiricilere tecrübelerimi paylaşmak ve kullandığımız tasarım programlarına dair dersler hazırlamak. Photoshop, Illustrator, After Effects, 3D Max, Substance Designer ve VRAY hakkında sorunuz olursa lütfen benimle iletişime geçmeyi unutmayın, size yardımcı olabilirsem çok mutlu olurum. Bir sonraki postta görüşmek üzere Şukufenin size selamı var!


Görsel 3  

Görsel 4

Sort:  

Hoşgeldin kardeşim. Siteyi ben sana tavsiye ettim ama sen benden önce ilk postunu yayınladın tebrikler ;)

Hoşbulduk teşekkürler herkese

Welcome, i have 1000 + steem power my vote is around 10 cents , if you follow and coment my posts i can help you :D welcome again

Hoş geldiniz.

Hoşgeldiniz
@turbot !welcome

Merhaba mushymushroom,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hoşgeldin kanka yazıda ufak bir yanlış var onu bulup değiştir yoksa küserim :)

:) teşekkürler

Hos geldiniz hayirli olsun

tesekkurler anlatımınız...

Merhaba. Steemit'e hoş geldiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57428.63
ETH 2425.69
USDT 1.00
SBD 2.34