Witam wszystkich :)

24550261_735967063270233_685707375_n.jpg

Witam, mam nadzieję że uda mi się zrobić "dobre drugie wrażenie" :D
Zacznijmy od początku.
Mam na imię Mateusz i urodziłem się 22 lata temu. Mieszkam w Polsce, w kraju w którym się urodziłem i wychowałem, dokładniej to mieszkam w małej miejscowości na wschodzie która nazywa się Klonownica Duża.
Obecnie jestem na 3 roku studiów na kierunku Fizjoterapia na AWFie w Białej Podlaskiej 20140608-podlaska-140609707_c5d6b.jpeg

Moimi głównymi zainteresowaniami są :
^ piłka nożna, gram w nią od kiedy pamiętam a od już ponad 7 lat w klubie z Rokitna, po za piłką często odwiedzam siłownię lub basen z moją partnerką życia
^ jedzenie, uwielbiam jeść, mogę to robić całymi dniami a co najlepsze w ogóle tego po mnie nie widać. Często eksperymentuje w kuchni z nowymi smakami i potrawami z różnych regionów
^ jestem również fanem e-sportu, sam gram w Ligę Legend ale częściej spędzam czas n śledzeniu polskiej i europejskiej sceny LoLa
^ no i coś (a raczej ktoś) komu ostatnio poświęcam najwięcej czasu. To moja ukochana, chociaż mieszkamy daleko od siebie spędzamy razem każdą możliwą wolną chwilę, w tajemnicy wam powiem że mam zamiar się oświadczyć w tym roku jeśli wszystko wyjdzie po mojej myśliwieksze.jpeg

Co do treści jakimi będę się z wami dzielił? Na pewno"co u mnie"? Wiele informacji o sporcie i e-sporcie, jakieś analizy bukmacherskie. Pewnie jakieś ciekawostki ze świata i z Polski. Dużo pomysłów i aby starczyło czasu.
Cel jaki mam z platformą? Odnaleźć się jako pisarz i "zarobić" na wyżej już wspomniane zaręczyny.
Pozdrawiam wszystkich i witam społeczność steemit.com

Sort:  

Witaj Mateusz. Miłe że postanowiłeś do nas dołączyć.


Welcome to Steem @maslo15890.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Witaj Mateusz ...Powodzenia......

Hello @maslo15890
welcome to steemit.. 😊👍

Witaj na steemit.
Powodzenia.

Dzieki za cieple przyjecie :)

😃 Welcome To Steemit 😃

You are good. Thanks for sharing, hehe. I'm Oatmeal Joey Arnold. You can call me Joey.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64573.45
ETH 3441.06
USDT 1.00
SBD 2.51