Hello everyone

in #introduceyourself7 years ago

Hi
I'm Marcin and I from Poland. It's my first post on steemit and i would write something about me.
I'm interested in football, tv series, reading books, gaming and cryptocurrency. The last is my main reason why i start writting this blog. I hope in future we all will cooperate to became a milionere :D. My favourite football club is Juventus F.C I'm huge fan since 2003 when my parents bougth me Nedved t-shirt. I start playing football when i was 7 years old but injuries destroys my career and i decide to be physiotherapist.
Ps. I'm sorry for my English i prefer to speak than to write :D
See you soon :D

Cześć
Jestem Marcin i pochodzę z Polski. Jest to mój pierwszy post na steemit i chce napisać coś o sobie.
Interesuje się piłką nożną, serialami, czytaniem książek, graniem w gry i kryptowalutami. Ostatnie zainteresowanie było głównym powodem dlaczego zacząłem pisać tego bloga. Mam nadzieje że w przyszłości wszyscy razem będziemy współpracować żeby stać się milionerami :D. Moim ulubionym klubem jest Juventus F.C Jestem wielkim fanem od 2003 roku kiedy moi rodzice kupili mi koszulkę Nedveda. Zacząłem grać w piłkę nożną kiedy miałem 7 lat ale kontuzje zniszczyły moją kariera i zadecydowałem by fizjoterapeutą
Ps. Przepraszam za mój angielski wolę mówić niż pisać :D
Do zobaczenia wkrótceIMG_0547.JPG

Sort:  

Welcome to Steem Community @marc3x! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Witaj @marc3x

Upvote na zachętę, bądź dobrym członkiem naszego społeczeństwa :-D

Eng:
Invitation upvote from me, be good member of our society :-D

Cześć miło poznać :)
Follow na dobry początek :)

Witaj :) Pozdrawiam z Grecji :)

Witaj na Steemit życzę powodzenia.

Cześć Marcin!

Cześć imienniku, jutro nasze imieniny ! :) W jakie gry lubisz pograć :) ?

W moim przypadku nie tylko imieniny ale również urodziny :D
Najbardziej preferuje counter strike i dont starve together :D

a jaka ranga w csie ?

Skaczę pomiędzy G1 a G3

To ja Supreme :)

Gratki ja nie mam zbytnio czasu na granie i tylko rekreacyjnie ze względu na studia

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dzięki wielkie za przywitanie na pewno skorzystam z każdej rady

welcome to steemit! Bid you more fortune!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62