Dzień dobry wszystkim użytkownikom Steemit!

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Witajcie,
mam na imię Lucyna, jestem mieszkanką Podkarpacia.
Uwielbiam wędrówki po górach, szczególnie upodobałam sobie Bieszczady, Beskid Niski, Sądecki.
Kocham ludzi. W każdej osobie staram się dostrzegać tę dobrą stronę… Chętnie pomagam.
Lubię uczyć się nowych rzeczy. Aktualnie jest to język francuski oraz doskonalenie możliwości działań reklamowych w internecie.
Jestem przekonana, że skorzystam z wiedzy, którą przekazujecie w artykułach zamieszczonych w steemit. Postaram się aby i moje wpisy Wam się przydały.
Pozdrawiam Was serdecznie.20171016_141817.jpg

Sort:  

Hej, witamy. :)
Ja też jestem z Podkarpacia. :)

Bardzo się cieszę, witaj. Po Świętach posłucham Twoich nagrań, bo widzę, że mówisz o tematach mnie też interesujących.

hej! Bardzo mi miło, że społeczność się rozrasta :) Skoro piszesz po polsku to dodawaj tag #polish, będzie Cie łatwiej można znaleźć. Klikam obserwuj i pozdrawiam!

Dziękuję Ci bardzo za radę, postaram się pamiętać o tak ważnym elemencie. Pozdrawiam serdecznie

Powitać koleżanke góralke

Miło mi. Bardzo się cieszę, że mogłam tu dołączyć.


Welcome to Steemit @lucyp!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Thank you very much.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58799.78
ETH 3205.78
USDT 1.00
SBD 2.29