Steemit'e Neden Başladım ? / Why I Started To Steemit ?

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Selamlar steemit kullanıcıları ben Çağhan veya internette genelde kullandığım nickim olan JrScream. Bugün sizlere biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Ayrıca da Steemit platformunu kullanmaya neden başladığımı anlatmak istiyorum. 18 yaşındayım ve yıllardır Twitch,Youtube gibi platformları takip ediyorum. Ve 3 yıldır da bu işlerden para kazanmak için çabalıyorum. Fakat yeterli donanıma sahip olamadığım için diğer sitelerde şansım pek yaver gitmedi.
800px_COLOURBOX9760340.jpg
Ve diğer platformlar da dönen bir olay vardı. Parayı her zaman büyük balıklar kendi aralarında paylaşıyorlardı. Ve bu da yeni başlayan ve bu işe diğer büyük influencer'lardan daha yatkın olan insanların hevesi kırılıyordu. Fakat ben yine de bu heyecanımı korumaya devam ettim. Büyük ihtimal de bu böyle devam edecek. Ne demişler İnsan yedisinde neyse yetmişinde de odur.
Başlıksız-2-Kurtarıldı-1.pngSteemit'i ilk başta @Hazretiyasuo'nun yayınını @dlive platformunda açmasıyla tanıdım. İlk başta bu sistemin sadece para amaçlı olduğunu düşünüyordum. Ama aslında burada dönen olayın sadece paradan fazlası olduğunu anlamam 40 günümü aldı. Çünkü aslında burada size yaptığınız işleri bırakmamanız için kazandığı paranın bir kısmını bizlerle paylaşan bir sistem olduğunu gördüm. Diğer platformlar gibi reklamları basıp insanların seyir zevkinin batırıldığı bir platformdan çok insanlara o influencer'ı takip ettiği için ödüllendirip daha da fazla izlemeye ve içerik üretmeye teşvik eden bir platform olduğunu gördüm. Şuan aslında steemit'in az Türk kullanıcısı var fakat bu durum bize bir iyi bir de kötü sonuç doğuruyor. İyi sonuç Türk olmaktan her ne kadar gurur duysam da bir yerde para lafını duyunca orada adeta bir karınca gibi çoğalıp oranın kalitesini düşürüyoruz. Az Türk kullanıcı olması buradaki kalitenin korunmasına yardımcı oluyor. Kötü sonuç ise az Türk kullanıcı olduğu için ne yazık ki Türkçe içerik çıkarılması zorlaşıyor. Hatta Türkler genelde İngilizce içerik çıkarmak zorunda kalıyor. Bu konular da söyleyeceklerim bu kadar.Şimdi neden bu işe başladım o konudan söz edelim.

2hekz9.jpg

Steemit'e Neden Başladım ?

Steemit'e başlamamın sebebi açıkçası para denilebilir. Fakat burada konuştuğum parayı maaş olarak kullanmaktan çok eksik ekipmanlarımı tamamlayıp Steemit platformlarında influencer olmak için kullanmak istiyorum. Çünkü şu an ülkemizde dolar gitgide artıyor ve 3 ay önce almak istediğim logitech c310 kamera 170 Türk Lirası'ndan 220 Türk Lirasına kadar yükseldi. Bazı eksiklerimi kendim tamamlamaya çalıştım ne de olsa bu yıl liseyi bitirdim. Fakat bir üniversiteye yerleşemedim bu da demek oluyor ki önümde değerlendirebileceğim bir yılım var. Kulaklık aldım Kingston Hyperx Cloud 2 çünkü hayalimdi 4 yıldır istiyordum ve yayıncılık için de en iyisi bu olduğunu biliyordum diğer kulaklıklara göre daha kaliteli bir mikrofona sahipti. Monitörümü değiştirdim önceden daha küçük ve 7 yıllık yani eski diyeceğimiz bir monitör üm vardı onu Asus 24 inch bir monitörle değiştirdim.İnternet hızımı yükselttim.16 mb indirme 1 yüklemem var iken şuan 27 mb indirme 3 mb yükleme hızım var fakat bunların yanında yenilemem gereken bir kasa ve almam gereken bir kamera var yayın yapmak için. Bunları da almamda Steemit'in bana yardımcı olabileceğini düşündüm. Fakat bu eksiklerimi bu platform üzerinden tamamla fırsatım olmasa bile ben bu işten vazgeçmeyeceğim ve kendim 2-3 ay içinde eksiklerimi tamamlayıp bu işe aynı heyecan ve heves ile daha profesyonel bir şekil de başlayacağım. En azından basit oyunlar da olsa yayın açabiliyorum veya video kayıt edebiliyorum. Umarım yazımı okuyup beni anlamışsınızdır.Eğer buraya kadar okuyan insanlar varsa cidden çok teşekkür ediyorum. @dlive @dtube @jrscreamtv

Sort:  


Welcome to Steemit @jrscreamtv!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

@jrscreamtv, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!
Enjoy some !popcorn courtesy of @nextgencrypto!

HEEEH WELCOME TO STEEMIT..if you like to follow me , then i will followback you asap 100%..please follow me and make a reply for that.Thank you

Welcome to Steem, @jrscreamtv!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 3246 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus Points calculation.

Congratulations @jrscreamtv! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54