Jahissac

Witajcie przyjąłem nick JahIssac i dzisiejszego dnia rozpoczynam swoją przygodę z steemit. Napotkałem tę platformę przeglądając strony internetowe związane z krypto walutami. Na co dzień zamieszczam wiele filmów oraz postów związanych ze swoim zainteresowaniami oraz hobby, lubię dzielić się z innymi użytkownikami filmami, które oglądałem bądź muzyką którą słuchałem. Wchodząc na steemit zdałem sobie sprawę że dzięki umieszczaniu tu tego co robię na co dzień, mam możliwość dostawania napiwków od widzów, którym spodoba się to co umieszczam.

Przesyłam wam także swoje zdjęcie na dobry początek

hall2016n.jpg

Czym będę chciał się z wami dzielić :)

Freerun
Od wielu lat zajmuję się szeroko pojętą akrobatyką, a ściślej mówiąc freerunem - jest to sztuka efektownego przemieszczania się po miejskiej "dżungli" łącząca różnego rodzaju sztuki akrobatyczne, posiadam na ten temat szeroką wiedzę i mnóstwo nagrań wideo swoich skoków. Na początku będę dzielił się z wami dotychczas stworzonymi produkcjami a w przyszłości poszerzę to o tutoriale bądź komentarze na temat świata freeruningu. Będę wchodził w dyskusje i odpowiadał na wasze pytania związane z tym sportem!

Muzyka
Jestem wielbicielem szeroko pojętej muzyki reggae od rootsu przez jungle do elektronicznego Dubu. Na moim kanale na pewnie nie zabraknie mojej ulubionej muzyki a na pewno będę promował na niej swoich przyjaciół muzyków.

Iluzje, ciekawe zdjęcia, sztuka
Ciekawo czy uda mi się was jakoś zaskoczyć ;D

Zdrowy tryb życia
Nie muszę nikomu tłumaczyć, że zdrowie to podstawa szczęśliwego życia a tylko dzieląc się wiedzą na ten temat może nam to zagwarantować :)

Wszystko co mnie śmieszy i bawi!
Śmiech to zdrowie a wy także na pewno lubicie się śmiać :)

Miejsca które warto zwiedzić
Nie ma nic fajniejszego niż podróżowanie, zabiorę was w podróż do kawałka mojego świata, miejsc które warto zwiedzić w mojej okolicy, a może zachęcę was do podróży w moje strony?

UFOstrefa czyli spiskowe teoria dla rozluźnienia
Uwielbiam czytać, oglądać treści związane z teoriami spiskowymi, nowymi technologiami, parapsychologią, proroctwami, channelingami oraz wszystkim wykraczającym poza zdroworozsądkowe myślenie bez boga repitilian i zakapturzonych istot :D Dajcie znać czy wy także lubicie takie tematy :)

Lionel-Messi-jest-tak-naprawdę-kosmitą2.jpg

Inne tematy którymi się interesuje
minimalizacja kosztów życia, kultura Etiopi, sztuki etiopskiej, dredy i inne

Dziękuje że poświęciłeś swojego cennego czasu na przeczytanie tego posta
Życzcie mi wytrwałości w prowadzeniu kanału!

Piona!

Sort:  

Welcome to Steemit! If you have questions - ask me @dobroman

Thanks for sharing... Love it.

Nice to meet you, @jahissac! Welcome to the Steemit Community, wish you good luck and a good start, ive send you a small tip and followed you, hope you have an amazing day! :)

Zapowiada się interesująco.
Świeżak wita świeżaka. ;)

Nice to meet you, @jahissac! Welcome to the Steemit Community, wish you good luck and a good start, ive send you a small tip and followed you, hope you have an amazing day! :)

Yes, thank you for such a nice admission :D

Witamy serdecznie na Steemit, już na wstępie jednak doprecyzuje jedną rzecz, a mianowicie odniosę się do czegoś co napisałeś:

Wchodząc na steemit zdałem sobie sprawę że dzięki umieszczaniu tu tego co robię na co dzień, mam możliwość dostawania napiwków od widzów, którym spodoba się to co umieszczam.

Kwoty, które widzisz pod postami nie biorą się z napiwków. Na Steemit istnieją boty, które umożliwiają przesłanie komuś tokenów STEEM albo SBD w formie napiwków, ale większość tokenów jakie otrzymują użytkownicy pochodzi z innego źródła.

Działa to tak:

Sieć Steem produkuje codziennie stałą liczbę tokenów Steem (dzięki temu, że system jest oparty o własny otwarto-źródłowy blockchain, wiadomo, że tokenów nie powstanie nagle więcej). Te tokeny dystrybuowane są pomiędzy użytkowników, wedle głosów samej społeczności. Ponieważ wiele osób o nie rywalizuje, nie tak łatwo przekonać innych by na Ciebie głosowali.

Jeżeli po spędzeniu 1 godziny na tworzeniu video, dostałbyś kilka tokenów STEEM, oddałbyś je za darmo? Prawdopodobnie nie za darmo..

Z drugiej strony są osoby, które chcą zbierać tokeny STEEM. Dlaczego chcieliby to robić? Bowiem liczba posiadanych tokenów STEEM przekłada się na większy wpływ w decydowaniu, kto następnym razem dostanie większą część tokenów.

Niektórym osobom jednak nie zależy na takim wpływie, więc te osoby sprzedają swoje tokeny tym którym na tym zależy. Cena samych tokenów determinowana jest na wolnym rynku, na kilkunastu giełdach kryptowalutowych/bitcoinowych:

http://coinmarketcap.com/currencies/steem/

bardzo dziękuję za objaśnienie jak to działa, lecz może użycie "dostawania napiwków od widzów" było po prostu skrótem myślowym. Pozdrawiam

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję te informacje na pewno mi si się przydadzą, pozdrawiam

Halko Halko zajebisty pościk pozdrawiam mordeczko ;D

Dzięki ja także pozdrawiam :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49