You are viewing a single comment's thread from:

RE: introduceyourself introduceyourself itasteem

Selamat datang ke steemit @itasteem.
Ya, boleh dikatakan bahawa steemit ini adalah leboh kurang samanya dengan facebook. Boleh blogging, berkongsi gambar, video dan banyak lagi.

Bezanya, melalui facebook kamu cuma akan dapat beratus atau beribu like tapi tidak pendapatan. Jika steemit, setiap upvote berarti kamu akan berpeluang mendapatkan sedikit demi sedikit wang digital iaitu steem ya g kemudiannya boleh ditukarkan menjadi steem dolar, ethereum dan wang currency kamu sendiri.

Tidak ada yang perlu disesali dalam berkongsi mengenai syeemit kepada orang lain kerana saya sendiri telah bermula dengan akaun percuma dan kini saya sudah mulai menjana pendapatan melalui steemit.

Perkara terpenting yang saya rasa perlu dalam komuniti ini adalah untuk meningkatkan SP secepat yang boleh kerana itu adalah kesilapan saya yang pertama.

Boleh baca post saya ini untuk mengenali beberapa steemian lain yang ringan hati membantu steemian lainnya.
https://steemit.com/newbies/@heartbeat1515/free-upvote-for-newbies-heartbeat1515-curating-effort-fwjj5otv

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66551.16
ETH 3591.60
USDT 1.00
SBD 2.97