Hi Steemit !

in #introduceyourself6 years ago (edited)


Hi everyone. At last i am on Steemit. I am so happy to be here and This is my first post on Steemit.
About me :
My name is Marcel, im from poland ,I live in small village in voivodeship Dolno-ŚL
I don’t have a special hobby, simply, like to do many things when I have a free time. Sometimes I go with my friends to the cinema. Sometimes when the weather is good I go to jog. I like it very much, it is an exciting sport. Every monday I go to the boxing training. During him i am pleased. When I have spare time, I always try to spend it in the best possible way. I love music
Hope i will enjoy steemit :) .
PS. Sorry for my bad english.
Polish

Cześć wszystkim. Nareszcie jestem na Steemit. Cieszę się, że jestem tutaj i to jest mój pierwszy wpis na Steemit. O mnie : Nazywam się Marcel, jestem z Polski, mieszkam w małej wiosce w województwie Dolno-ŚL Nie mam specjalnego hobby, po prostu lubię robić wiele rzeczy, kiedy mam wolny czas. Czasami chodzę z przyjaciółmi do kina. Czasami, gdy pogoda jest dobra, idę pobiegać. Bardzo lubię sport. W każdy poniedziałek, wtorek i środę chodzę na trening bokserski.Zawsze kiedy mam wolny czas, staram się wykorzystać go w najlepszy możliwy sposób. Kocham muzykę .Mam nadzieję, że spodoba mi się steemit :).

Sort:  

Hello welcome to steem Marcel

Witaj, polecam napisać intro również po polsku. ;) Jest tu spora społeczność z Polski. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

Welcome to steemit @grochu. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Hi
Welcome to Steem. Congratulations! It's an awesome community. I followed you. Please follow back. Good Luck.
coffee.jpg

Cześć Marcel :) Powodzenia przy pisaniu kolejnych postów!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78