Sort:  

du er jo helt fantastisk!

ikke få meg til å rødme da :p

Ok, siste spørsmål for i dag (troooooor jeg). Hvordan holdes den høy? Er det fordi man ikke upvoter alt og alle?

siste spørsmål for idag? dagen har jo nesten ikke begynt... hvis du holder fingeren vekke fra upvote knappen så kommer VotePower tilbake :)

Supert! Hahaha, jeg skal prøve å bruke det jeg har lært så langt!

har du en søppel mail? eller gidder du å lage en ny mail så jeg kan sende deg alle linkene jeg har om steemit. jeg vil ikke at du skriver din personlige mail her inne så hele verden kan se, men hvis du gidder så lager du en søppel-mail adresse så jeg kan sende mye tips til =D

Takk! Du kan sende til [email protected] :) Den kommer ikke til å være i bruk så veldig lenge!

da er det bare å sjekke mailen din :)
er klar for å svare på mange spørsmål ang. dette, så fyr løs når du kommer på noe, ingen spørsmål er for dumme ;)

Åh! Så herlig! Elsker å møte flotte personer! Skulle du trenge noe relatert til yoga, synging, dans eller skuespill stiller jeg til rådighet! :D

alltid kjekt å hjelpe andre snille mennesker =) skal si ifra hvis jeg trenger deg en dag :D

Hehe, ja det må du! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60608.55
ETH 2411.21
USDT 1.00
SBD 2.59