Przyszedłem porozmawiać o muzyce, organizacji i kreatywności

steemit .jpg

Nazywam się Filip Pietrek. Studiowałem polonistykę, prowadziłem eventy, robiłem program na YouTube, uczyłem gry na perkusji, pracowałem w hotelach, a teraz jestem pijarowcem w butikowej agencji nieruchomości.

Żadna z tych aktywności nie dawała mi jednak tyle spełnienia, ile praca w studiu. Chcę użyć Steemit, by porozmawiać o tym, jak to jest wydawać płytę samemu, jak to jest kierować projektem z twórczymi ludźmi, jak nie tracić inspiracji i kreatywności, jak rozwiązywać problemy komunikacyjne. Prowadzę na ten temat bloga Filip Konta Płyta. Blog jest elementem większej strategii komunikacyjnej, która przygotowuje grunt pod wydanie w tym roku EPki pod nazwą DP2.0.

Jestem obecny w mediach społecznościowych, ale wszystkie wydają mi się albo infantylne (Twitter, YouTube), albo coraz bardziej zabałaganione (Facebook), albo organiczone do obrazu (Instagram), albo zwyczajnie przeznaczone dla innych treści (Linkedin).

https://twitter.com/@f_pietrek/
https://facebook.com/FilipKontraPlyta/
https://www.instagram.com/dp2.0_official/
https://www.linkedin.com/in/filip-pietrek-016518b6/

Blog:
https://filipkontraplyta.wordpress.com/

Mój Steemit jest dla Ciebie, jeżeli zajmujesz się muzyką, organizujesz eventy, zarządzasz komunikacją lub wizerunkiem albo po prostu czasami brakuje ci motywacji, inspiracji czy kreatywności. Nie będę pisał skomplikowanych case studies. W Internecie jest mnóstwo świetnych źródeł, z których sam korzystam. Będę pisał subiektywnie i antropocentrycznie o procesie ogarniania rzeczy.

Zapraszam!

Sort:  

Congratulations @filip-pietrek! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dzięki za wskazówki, mam nadzieję, że mój pomysł na prowadzenie tego bloga spodoba się publiczności. Społeczność Steemit jest bardzo malutka, ale mam nadzieję, że zdrowo urośnie.

Ostatnio jest nas coraz więcej :)

Witaj na pokładzie! Powodzenia! :)

Welcome to Steemit filip-pietrek and I'm sure you'll have a great time here!! :)

Witaj na Steemit! Nie mogę się doczekać Twoich postów dotyczących muzyki. Pozdrawiam. :)

Bałem się, że polskojęzyczna społeczność tworząca muzykę na Steemit to będzie nisza niszy, ale jednak :)

Na pewno będę śledził! Powodzenia! :D

:) cześć gratulacje i powodzenia

Witam pięknie nowego użytkownika! Czekam na pierwsze twoje posty i serdecznie zapraszam do odwiedzenia steemit.chat w razie jakichś wątpliwości, pytań, czy jakbyś chciał po prostu pogadać!

Welcome here. If you are looking for some movie news/reviews/recommendations, feel free to follow me and check out my blog. You won't regret it. Yours faithfully, Sveto!

Thanks, will give it a try.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63490.29
ETH 2598.32
USDT 1.00
SBD 2.78