Merhaba Steemit ! Introducing Myself

in #introduceyourself7 years ago (edited)
This post was prepared to introduce myself. It's late because I'm new to Steemit

Herkese Merhaba

Bitcoin ve benzeri borsalarda yatırım yaparken tanıştığım steemit'e üye oldum ve bir kaç gün önce üyeliğim onaylandı. Steemitte faaliyeti içerisinde bulunduğum ve ilgi alanıma giren konuları paylaşacağım. Ufakta olsa önceki gönderilerimde bir giriş yaptım.

 Lakin steemit dünyasının içerisinde gezerken dikkatimi çeken Kendimi Tanıtayım "Introducing Myself" tag'inin oldukça popüler hatta nerdeyse bir gereklilik olduğu kanısına vardım. Acemiliğim sonucu bunu atlayarak direk paylaşımlara başladım. Ama hiçbir şeyin geç olmadığını düşünerek bu gönderide ana hatlarıyla sizlere kendimden bahsedeceğim.

Kastamonu - Cide

26 yaşındayım, üniversiteden mezun olalı 5 sene oldu, bu süreçte gıda, tarım ve hayvancılık sektörlerinde çalıştım. Hala da çalışmaya devam ediyorum. Hızla artan nüfusun temel ihtiyaçlarından  olan beslenme ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına gıda güvenliğini baz alarak endüstriyel üretim yapan bir firmanın kalite formülasyon departmanında kalite yönetim temsilcisi olarak çalışmaktayım.

İlgi alanlarım;

  •  En başta doğa ; özellikle doğada vakit geçirmeyi, ülkemizde bolca bulunan doğal güzellikleri görmeye, bunlara tarihi miraslarımız da dahil ve yeni yerler keşfetmeyi severim. 
  • Tarım ;  profesyonel yetkinliğe sahip olmamın yanı sıra hobi bahçeciliği, saksı yetiştiriciliği vb uygulamalarla aktif olarak uğraşıyorum.
  • Hayvancılık ; ticari üretim sektöründe bulunuyorum. Bunun yanında evcil hayvan sahibiyim.
  • Kimya ; daha çok kontrol amaçlı yani bir takım ürün ve materyallerin kimyasal ve mikrobiyolojik analizlerini yapıyorum.
  • Ve buna benzer alanlar ilgi alanlarımı oluşturmakta.
  • Bunların yanı sıra hergün kendini yenileyen teknolojide ilgilendiğim alanlardan birisi. Teknoloji alanında üretici değil tüketici konumundayım ve bilinçli tüketici olmak için bu alanı mümkün olduğunca yakından takip etmeye çalışır, öğrendiklerimi başkalarına aktarırım.

Hobilerim konusuna gelecek olursak, hobilerimin çeşitliliği fazla olduğu için bu gönderide değilde, ilerleyen zamanlarda paylaşacağım gönderilerde onlara kıyısından köşesinden değinirim diye düşünüyorum. 

Steemit platformunun kontrol mekanizması baya hoşuma gitti. Bu yüzden burada kaliteli içeriklerle karşılaşacağım aşikar ve bu beni ziyadesiyle mutlu ediyor.  Bu bağlamda bende elimden geldiğince kaliteli içerikler üretmeye gayret gösterip, siz değerli steemit kullanıcılarıyla paylaşmak istiyorum.

Bu süreçte şahsıma vereceğiniz destek ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.

                                                


Sort:  

Welcome to Steemit

Hello @erhanoz, I hope you are enjoying Steemit!

This is a great place with a great community -- glad to have you around!
follow @gauravgpt60 for future steemit instructions and Cryptocurrency predictions to get much better results and success.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63490.29
ETH 2598.32
USDT 1.00
SBD 2.78