You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hi Steemians - Already posting but it's time to do a proper introduction

in #introduceyourself7 years ago

Salut! Dupa ce am citit commentul tau de la post-ul meu am decis sa vad mai clar profilul tau, poate chiar ne cunoastem. Din pacate nu cred ca ne-am cunoscut dar cu siguranta avem cunostinte comune. Daca citesti postul meu de introduceyourself o sa vezi ca vorbesc de un instructor care m-a indrumat in decursul evolutiei mele in aviatia sportiva. Spunandu-mi ca faci parte din "gasca" Fly Level, cu siguranta il cunosti pe Salat Stanislav! Sper sa ne intalnim pe la Ploiesti sau cine stie, poate pe Clinceni. Toate bune!

Sort:  

Am tot vrut sa fac si cursurile de ATCO si am vrut sa dau si de PPL dar tot timpul am avut alte prioritati cu banii.
Mai este timp :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60855.77
ETH 2668.42
USDT 1.00
SBD 2.47