Cześć! Podoba mi się tutaj!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Cześć!
Mam na imię Karolina, dla znajomych Nawoja.
Od przyjaciela dowiedziałam się o ciekawej społeczności, jaka tu powstaje.
Przez chwilę przyglądałam się jak to wygląda i postanowiłam dołączyć, aby dzielić się z Wami moimi zainteresowaniami.

Pierwszym z nich są domowe wypieki i desery.
Od ponad czterech lat prowadzę blog kulinarny - zamieszczam na nim autorskie przepisy oraz zdjęcia.

Drugim są chleby na zakwasie.
Mój zakwas, poczciwie zwany Dzikusem, wspiera mnie w chlebowych bojach już ponad 3 lata.
Staram się nie kupować pieczywa, a sama je wypiekać.
W mojej kuchni powstają chleby, bułki, bagietki, foccacie, rogale, a nawet babki na zakwasie!

Trzecim hobby jest moja zielona ostoja - ogródek działkowy.
Dłubię w ziemi, sieję, sadzę, podlewam i podziwiam piękno natury.

Ponadto jestem szczęśliwą żoną i matką dwóch czortów.

Pozdrawiam!

Sort:  

Hello, Dear, You have a Great Post.

I have upvoted you. Can you please also upvote me (& follow if possible)? Thanks in advance.

@space-man

https://steemit.com/bitcoin/@space-man/updates-from-dash-conference

Importance of upvoting by jerrybanfield - Ref:

Witaj:) Czekam na Twoje posty i pozdrawiam z Grecji :)

Witaj! Pozdrawiam jeszcze z Wrocławia!

Czekam na Twoje posty !!😀

Juppi! Będą, będą! :)

Witaj na Steemit i powodzenia

Dziękuję i pozdrawiam!

Zapowiada się wyśmienicie.

Będzie pysznie, zapewniam! :)

Czesc Karolina! :) witaj w spolecznosci.

Welcome Karolina! Where are you from? Perhaps you'll write something in english one day? Hope so! See you!

Hello! I'm from Poland, temporarily Wrocław. I'm thinking of writing recipes in English. We will see. Thanks for welcoming! Greetings!

Welcome to steemit.I wish you success here.I look forward to your best work.Nice to meet you.Greetings 🤗 spirit

Hi! Thank you so much. It's so encouraging! :)

Hi, I'm George. Welcome to Steemit. Feel free to interact with people, ask questions where you are confused and make friends. Here in Steemit, we love each other as family.

Thank you George, good to read such encouraging words!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit! Znajdziesz tu wielbicieli wypieków, bardziej lub mniej amatorskich kucharzy i piekarzy.

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Witaj, dzięki! Zagłębię się w lekturę o Markdown. Zdjęcia i przepisy są autorskie, nikogo nie kopiuję. Pozdrawiam serdecznie!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61170.16
ETH 2717.07
USDT 1.00
SBD 2.41